Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicoletjee schreef:Mijn pup kan los maar zal wel willen spelen met andere honden. Is gek op spelen maar kan ook een aantal kunstjes:)
Ik weet niet of er honden zijn die pups niet zo leuk vinden.
dierfysio schreef:Oh, langs een weg of fietspad laat ik mijn hond niet los. Is er geen geschikte locatie te vinden waar ze wel los kunnen dan? Waarom niet de Helenaheuvel?
xPure schreef:Lauwttje schreef:De plek van de beginners meeting waar net ook over gesproken werd, is geen fietspad volgens mij? Iig niet waar wij toen zaten.
Aha! Zoals ik al zei ga ik morgen even kijken. (: Ik twijfel namelijk lichtelijk of het wel dezelfde plaats is. (:
MadelonSunny schreef:xPure schreef:
Aha! Zoals ik al zei ga ik morgen even kijken. (: Ik twijfel namelijk lichtelijk of het wel dezelfde plaats is. (:
De foto die je me stuurde is precies dezelfde plek
fleur_yen schreef:Kom even binnenvallen maar ik zie dat mijn naam toch al genoemd is hier! Ik zou ook de zandverstuiving aanraden aan de scherpenzeelseweg/ utrechtse baan. Is ook wat natuurlijker dan het wolvengat, op de zandverstuiving zijn ook geen balken en pickniktafels. En omdat het daar zo'n 'gat' is weet ik niet hoe je met zonlicht zit in de winter.