Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

HijadelaLuna schreef:Deze lijsten kunnen idd aangevuld worden, maar niet veranderd
Ik zou vandaag stemPb's de deur uit doen. Maar helaas is laptoppie nu echt aan t overlijden. Vanavond haalt vriend m uit elkaar, ander besturingssysteem erop, als ik hem dan terug heb (hopelijk ook vanavond) ga ik gelijk bezig!
Mocht het nu erg lang gaan duren dan ga ik vanuit de bibliotheek verder, dus geen paniek.
Echter verzamel ik ook alvast telefoonnummers dan, het is de definitieve inschrijving zeg maar, doe dat liever zelf
Ik hoop het gewoon vanavond te kunnen doen. (Of vanmiddag laptop van vriend claimen als hij op tijd thuis is
)

Dus dan ben ik daarna hopelijk weer de gelukkigste persoon op aarde. Verwacht dat jullie daar weinig van zullen merken! *als hij het defragmenteren overleefd*, sms anders vriendin wel even, dus weten zullen jullie het sws!
Al was er ook overlap met modellen voor Balloerveld dus hopelijk is er variatie in de modellen.
. Iedereen toch heel veel plezier en ik ben benieuwd naar alle resultaten
!
Ik moet zeggen dat ik het aantal fotografen sowieso een beetje schaars vind (7 als de twee niet-stemmers wel nog mee willen), jammer!
Dan spreken we tzt de locatie enzovoorts af.
Zal je even pb-en!