Fotomeeting Dijkgatbos (Wieringerwerf NH) 7 april '13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:52

renskesanne schreef:
Cchanny schreef:
Oke :P :)

daar moeten we gewoon op wachten gelukkig ben ik geen fotograaf want ik vind alle paarden wel heel erg mooi. (vooral natuurlijk mijn pony :p )

Ja voorderest zeg ik er niks over.
Maar heb et wel meegemaakt dat mensen toch moeten afzeggen. En het zou zonde zijn als dat net iemand is met 2 paarden. Waardoor je twee gaten moet opvullen.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 22:54

Cchanny schreef:
renskesanne schreef:
daar moeten we gewoon op wachten gelukkig ben ik geen fotograaf want ik vind alle paarden wel heel erg mooi. (vooral natuurlijk mijn pony :p )

Ja voorderest zeg ik er niks over.
Maar heb et wel meegemaakt dat mensen toch moeten afzeggen. En het zou zonde zijn als dat net iemand is met 2 paarden. Waardoor je twee gaten moet opvullen.

ja maar er zijn dan altijd nog heel veel andere die wel kunnen

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:58

Cchanny schreef:

Ik maak tegen die tijd een lijst van de 8 modellen met de meeste stemmen, en dan van de overige modellen een reservelijst op volgorde van de meeste stemmen :) als er dan modellen uitvallen neem ik contact op met de volgende op de lijst :)

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:59

Fantabulouss schreef:
Cchanny schreef:

Ik maak tegen die tijd een lijst van de 8 modellen met de meeste stemmen, en dan van de overige modellen een reservelijst op volgorde van de meeste stemmen :) als er dan modellen uitvallen neem ik contact op met de volgende op de lijst :)

+:)+ +:)+

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:00

Fantabulouss schreef:
Cchanny schreef:

dat is een goed idee! alleen wanneer gaan ze stemmen?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:03

renskesanne schreef:

Ik wacht nu nog op de reactie van de fotografen op de datums. Als die vast staat ga ik inventariseren welke modellen kunnen op die datum en dan een pb sturen naar de fotografen om te stemmen op de modellen... ;) dus het ligt eraan hoe snel alle fotografen reageren... ;)

Maar we hebben nog tot april..dus alle tijd toch :P

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:07

Fantabulouss schreef:
renskesanne schreef:

Ik wacht nu nog op de reactie van de fotografen op de datums. Als die vast staat ga ik inventariseren welke modellen kunnen op die datum en dan een pb sturen naar de fotografen om te stemmen op de modellen... ;) dus het ligt eraan hoe snel alle fotografen reageren... ;)

Maar we hebben nog tot april..dus alle tijd toch :P

ja maar alsnog... vind het leuk om te weten wie er mee mogen en dan hebben ze ook ruim de tijd om dingen in huis te halen enzo. en als de exacte datum bekendt is dan kan ik vragen of de eigenaresse me die dag kan brengen anders moet iemand me ophalen... want dat eind kan ik niet lopen met het paard.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:13

renskesanne schreef:
ja maar alsnog... vind het leuk om te weten wie er mee mogen en dan hebben ze ook ruim de tijd om dingen in huis te halen enzo. en als de exacte datum bekendt is dan kan ik vragen of de eigenaresse me die dag kan brengen anders moet iemand me ophalen... want dat eind kan ik niet lopen met het paard.

Snap ik :) ik ben zelf ook erg benieuwd :) maar we kunnen niets anders doen dan even afwachten ;)

Ik ga m'n bed in :wave: morgen weer om 08:30uur in de sportschool staan om voor m'n werk te kunnen sporten :)

borrie01

Re: fotomeeting omgeving hoorn/medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:27

Ik ben echt heel benieuwd er zijn een hoop leuke modellen.

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:00

Ik ben ook benieuwd, hopelijk wordt er op mijn witte bolletje gestemt!

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:41

Dit topic ben ik nu pas tegen gekomen en zou eigenlijk wel meewillen als fotograaf. Ik heb zelf geen spiegelreflex camera, maar wel een bridge camera waar ik ook hele leuke foto's mee kan maken (alhoewel het niet te donker moet zijn). Zou ik dan op de reservelijst kunnen?

Misschien is het een idee om twee meetings te houden, aangezien er genoeg modellen hebben opgegeven en er ook al een reservelijst voor de fotografen is?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:19

Twee meetings lijkt me niet echt een optie. Er zijn al zóveel meetings dat je altijd wel naar een andere kunt :) Het is denk ik al werk genoeg om één meeting te organiseren.

Edit; hoe zit het met stemmen op de modellen ivm renskesanne? Neemt zij sowieso een van haar pony's mee en stemmen wij welke..?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:38

Marit schreef:
Edit; hoe zit het met stemmen op de modellen ivm renskesanne? Neemt zij sowieso een van haar pony's mee en stemmen wij welke..?
Renske kiest zelf welk paard ze meeneemt. Wij stemmen dus uiteindelijk voor een top 7 ;)

it_is_me schreef:
Dit topic ben ik nu pas tegen gekomen en zou eigenlijk wel meewillen als fotograaf. Ik heb zelf geen spiegelreflex camera, maar wel een bridge camera waar ik ook hele leuke foto's mee kan maken (alhoewel het niet te donker moet zijn). Zou ik dan op de reservelijst kunnen?

Misschien is het een idee om twee meetings te houden, aangezien er genoeg modellen hebben opgegeven en er ook al een reservelijst voor de fotografen is?
Je staat op de reservelijst :) Wat is je voornaam? :) en ik hou het even bij 1 meeting organiseren als je het goed vind :o hihi...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bijgewerkte lijst!

ER KUNNEN ZICH GEEN MODELLEN MEER OPGEVEN! FOTOGRAFEN MOGEN ALTIJD NOG OP DE RESERVELIJST! :D

Datum: April 2013

Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985

Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3. Nicolette (Nicolettehb) (ovb)
4. Chantal (Cchanny) *Website*
5. ? - (it_is_me)
6.

Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
16. Moonday - Rakker *foto1* *foto2*
17. Mariettjj - Lando *foto*

Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf
- Modellen geven door het meedoen aan de meeting de fotograaf toestemming om foto's te plaatsen op zijn/haar website en/of portfolio

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:14

Mijn naam is Janet. Er zijn inderdaad wel meerdere meetings, maar meestal wat verder weg.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:39

Cchanny schreef:
Niet aanvallend bedoeld hoor,

Maar is het niet leuker als elke bokker 1 paard meeneemt?
Zodat je meerdere bokkers bereikt? Ook voor de foto's.
En niet dat er bijvoorbeeld een paar 2 paarden meenemen.

Of zeg ik nou iets geks?

Lijkt mij een goed plan! :j
er word uiteraard gestemt maar dan lijkt mij het beste om er voor te zorgen dat iedereen op 8 verschillende bokkers stemt dus niet op 2 paarden van 1 bokker. Is voor iedereen even eerlijk en het is ook zo dat mocht er dan iemand uitvallen dan hebben we maar 1 model minder. Maar als 1 model weg valt kan een persoon met 2 paarden eventueel de ander ook meenemen waardoor we alsnog 8 modellen hebben.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:42

lovey_ou schreef:
Lijkt mij een goed plan! :j
er word uiteraard gestemt maar dan lijkt mij het beste om er voor te zorgen dat iedereen op 8 verschillende bokkers stemt dus niet op 2 paarden van 1 bokker. Is voor iedereen even eerlijk en het is ook zo dat mocht er dan iemand uitvallen dan hebben we maar 1 model minder. Maar als 1 model weg valt kan een persoon met 2 paarden eventueel de ander ook meenemen waardoor we alsnog 8 modellen hebben.

Ben ik het mee eens :) als ik de fotografen laat stemmen zal ik in mijn bericht zetten dat het 8 verschillende bokkers moeten zijn! :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:43

ER KUNNEN ZICH GEEN MODELLEN MEER OPGEVEN! FOTOGRAFEN MOGEN ALTIJD NOG OP DE RESERVELIJST! :D

Datum: April 2013

Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8. Aniek1985

Reservefotografen:
1. Evy
2. Wendy (Lipydo) *website*
3. Nicolette (Nicolettehb) (ovb)
4. Chantal (Cchanny) *Website*
5. Janet - (it_is_me)
6.

Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto* & Replay *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10. Silmitan - Toscana *foto*
11. Paardjes123 - Peru *foto1* *foto2*
12. devon 04 - Drybarrows Hank *foto* & Fitzview Dazzler *foto*
13. Joscaa - Bright *foto1* *foto2*
14. Borrie01 - Nox *foto*
15. Honeys - *foto1* *foto2*
16. Moonday - Rakker *foto1* *foto2*
17. Mariettjj - Lando *foto*

Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf
- Modellen geven door het meedoen aan de meeting de fotograaf toestemming om foto's te plaatsen op zijn/haar website en/of portfolio[/quote]

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 12:53

Er zitten ook een paar bokkers tussen die meer dan 1 paard hebben opgegeven natuurlijk, dus dan moeten we wel stemmen welke van dat aantal paarden we dan willen fotograferen toch?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:00

heidiLOVER schreef:
Er zitten ook een paar bokkers tussen die meer dan 1 paard hebben opgegeven natuurlijk, dus dan moeten we wel stemmen welke van dat aantal paarden we dan willen fotograferen toch?

Nee...we doen het gewoon zo dat als een bokker meer dan 1 paard op de lijst heeft staan je daarvan maar op 1 paard mag stemmen! :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:19

Oke, dan moet ik even mijn lijst opnieuw aanpassen :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:37

Fantabulouss schreef:
Cchanny schreef:

Ja ik snap het. :j
Maar dacht misschien toch wel even in je achterhoofd houden. Gewoon als tip. Niet aanvallend bedoeld.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:38

De datum is bekend! :)

**Zondag 7 april 2013!**

Als het dan heel erg slecht weer is en de meeting word afgelast is de reservedatum: Zondag 28 april 2013.

Ik ga nu even navragen of er dan nog modellen afvallen :)

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:42

Als het goed is, is 7 april mijn vrije weekend! *\o/*

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:45

7 April is geen probleem voor ons.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:46

Kunnen alle modellen zo snel mogelijk aan mij doorgeven of ze 7 april 2013 beschikbaar zijn? :)
(ik stuur ook nog wel even pb's rond voor de mensen die hier niet zoveel melezen)