Nou, volgens mij mag je niet op het strand... En ik weet inderdaad ook stukjes waar je er wel door kan, maar ik durf het risico niet te lopen. Maar nu ga ik zeker eens mailen!
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-12 18:47
edit: zie net de site en het mag inderdaad niet..
Maar zijn er fotografen en modellen geinteresseerd om naar de berendonck te komen? Moet dan wel op korte termijn gerealiseerd worden ivm de blaadjes
Door de week is voor mij niet te doen maar in het weekend kom ik graag.
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-12 14:02
Misschien dan toch op een zondag afspreken? Ik zou zelf misschien nog wel in de middaggroep kunnen. Misschien zondag 2 december? Denk dat as zondag te kort dag is, voor mij in ieder geval wel.
(Dit bedoel ik trouwens voor de berendonck, weet niet of iedereen het hier mee eens is?)
Ik ook niet, maar je moet iedereen nu opnieuw laten weten, en aangezien het dan al over 1,5 week is is beetje lastig. Sommige mensen moeten nog trailer regelen enzo.
Ik denk trouwens ook dat het beter is een nieuw topic te openen, en eventueel wil ik die wel openen, omdat jij te paard komt toch Undefined? Dan zou ik wel diegene zijn die alles organiseert...
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-12 15:06
Is ook prima! Ik kom idd te paard maar de berendonck is voor mij wel om de hoek! Maar is prima hoor!