Ik ga nu iedereen een PB sturen met schema's en laatste informatie. Saskiakefie, jouw zet ik ook op de lijst. Je bent de enige reservefotograaf en van Dafness heb ik nog geen zekerheid dat die gaat komen. 11 fotografen redden we het ook makkelijk mee
ik heb even een vraagje voor de fotograven, vanwege de rijfoto's. Ik heb namelijk 2 verschillende zadels, met de ene kan ze wel tolten maar met de andere niet, maar met die andere kan ze weer wat makkelijker zakken me haar hoofd. Dus ik vroeg me af wat jullie liever hebben, tolt of meer een dressuur IJslander.
Omdat ik mijn auto totall loss heb gereden, en geen andere auto heb kunnen regelen. En geen geld heb om met iemand mee te rijden .
nicollol
Geplaatst: 21-03-13 18:35
Vealosz schreef:
Omdat ik mijn auto totall loss heb gereden, en geen andere auto heb kunnen regelen. En geen geld heb om met iemand mee te rijden .
oee dat klinkt niet best.. Ik wil je idd best ergens op pikken.. voor klein bedrag mag je gwn mee rijden.. ( rij immers toch al..)
Ijslander hoort met de speciale gangen op de foto, als die mogelijkheid er is .. Dat is alleen maar gaaf idd!! stem ook voor ijslanderzadel!..
Nog 1 vraagje.. We verzamelen dus op de parkeerplaats, die in oranje aangegeven is?
Heb er zin in.. Ga me winterlaarzen maar even poetsen en me sjaal pakken.. want wordt koud zondag zeggen ze.. Maar wie weet hebben we dan wel mooi helder licht!
Maar als je zelf had gereden had het toch ook benzine gekost? Tis natuurlijk echt oliebol van je auto en hoop niet dat je zelf iets hebt, maar of je je eigen benzine betaald of een ander een klein beetje daarvoor geeft maakt toch niet veel verschil? Zou zonde zijn als je niet komt
Jup dat klopt, maar het scheelt heel erg of er nog wat in zit of niet . Als ik zelf had gereden had ik daar rekening mee gehouden wat mijn tank betreft .
Nee, omdat ik voor dan wel een auto heb kunnen regelen . En nee wat daar in de tank zit, is niet van mij maar van mijn lieve paps. Dus hoef ik ook niet te vergoeden.
Aahw jammer. Je hebt wel echt pech he, volgens mij kon je vorige keer ook onverwacht niet? Toen kwam ik met mn shetjes naar de shoot. Lijkt wel een vloek op te rusten
Oke dan word het het ijslanderzadel dus. De tolt zal ze zeker kunnen laten zien, alleen de telgang weet ik niet of die gaat lukken. Heb er echt zo heel erg zin in!