Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Even een kleine tussenstand. Morgenavond ga ik verder met de schema's, oa indeling fotografen, iemand voorkeur qua duo?
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4024_n.jpg
Zoals je ziet wat modellen van middag naar ochtend gezet om gat op te vullen, een enkeling overgezet naar de middag, ivm met een hengstje 's ochtends, hoe klein ook, geen risico. Dekken zal hij niet doen, maar een spontaan hengstige merrie is ook niet altijd lekker![]()
Mijn eigen merrie heb ik wel bij de ochtend gezet, kan ik haar eventueel 's middags ergens "wegzetten" met een hooinetje. Als het Evelyn beter uitkomt voor de ochtend dan kan ik het eventueel ook ruilen, maar dan heb je wel 's middags drie Tinkers, en ik weet niet of mn paard (die toch al niet vaak dr oren naar voren doet als het moet) nog zo vrolijk is. Drie Tinkers biedt mogelijkheden, maar ook wel kleine variatie dan. Een Tinkermerrie is gewoon opgeven, schimmelkleurig, dan die van mij (zwartbont) en de laatste van iemand die via mijn fb hoorde van de meeting en haar dame ook wel wil laten zien (ook zwartbont). Omdat er verder geen andere modellen zijn opgegeven en 6 om 6 volgens mij een prima verdeling is, is ze wat mij betreft gewoon welkom.
Jorinda__ schreef:Een fotoshoot boeken kan bij iedere fotograaf altijd wel denk ik hoor, dus om die foto's hoef je niet te treuren haha