Begrijpelijk en geef haar ook groot gelijk! Iedereen wacht op foto's, maar kwam net even aan het terug lezen op haar naam om te kijken of ze al een beetje een inhaal slag maakte maar kwam een topic tegen van 3 maand terug waar ze nog helemaal geen foto's heeft geplaatst... Denk dat het nog wel even duurt dus voor haar foto's hier komen...
Ik word overigens donderdag gekraakt en school en stage gaat nu weer met mijn rug qua zitten achter bureau enzo. Ik begin rustig aan in de avonduurtjes ook weer, ze komen eraan.
Heb zelf stiekem wel al een paar hele leuke er tussen zien zitten en kan niet wachten om ze ook allemaal upgeload te hebben en naar jullie reacties.
de beste kraker die er is voor mij 
Toppie dat het zo goed gaat met Chief!!! Beterschap van zn kleine halfbroertje hier
ons fotomodel in afwachting van nog meer mooie plaatjes...........

dus 12 jaar nog nooit gebeten en dan opeens 2x in 2 weken. Die wonden helen wel maar hij was eerder nooit bang en nu als er een hond op hem af rent, ook al is het om te spelen, rent Chief in eerste instantie piepend met de staart tussen z'n benen weg of achter mij en dat vind ik zo sneu
hopelijk word dat wel minder maar ben er bang voor.