Tot nu toe ben ik er gewoon morgen bij! Mag ik alleen iemand mobiele nr ook ontvangen? Stel er gebeurt wat of we kunnen jullie niet vinden. Gewoon voor de zekerheid.
Ik denk dat iedereen wel komt. Iedereen reageert toch best wel in het topic.
Ik durf trouwens mijn pony toch niet los te gooien hij is hier een keertje over het draad gesprongen. Misschien dat ik het morgen toch even aankijk maar ben zo bang dat ik zonder pony sta
Ik ben er morgen! Kaart extra gekocht, batterijen opgeladen dus ik ben er klaarvoor! Kan iemand mij nog een telefoonnummer pb-en?
En nog een keertje (misschien ten overvloede) : de wintertijd gaat vannacht in dus let op de tijd! De klok gaat een uur terug dus je hebt een uur langer de tijd! Ik heb er zin in!
Lara
Geplaatst: 27-10-12 19:58
Klok uur terug? Goed dat je t zegt!!
NESCAFE
Geplaatst: 27-10-12 20:06
anders had je een uur op het station moeten wachten.
Sanco
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-12 20:09
Ik ga even een PB opzetten met mijn telefoonnummer enzo dus die krijgen jullie zo
en de paarden hoeven niet los... dat mógen ze, ga je vooral niet schuldig voelen als je je pony niet los durft te laten we willen geen ongelukken, aan een longeertouw o.i.d. kun je ook prima foto's maken!
Dus als je er niet 100% achter staat, dan gewoon niet doen... het moet wel leuk blijven
Houd nog wel even rekening met het feit dat de klok vannacht een uur teruggezet word... (dus jullie hebben écht geen excuus om te laat te komen ~~}> ) 11u is dus eigenlijk 12u.... maar we verzamelen gewoon om 11u :)
dit staat in sannes pb. dus we moeten wel om 11 uur oude tijd aanwezig zijn, 10 uur wintertijd dus want de tijd gaat terug. hopelijk ben ik niet een uur te vroeg....!
NESCAFE
Geplaatst: 28-10-12 04:45
Nee het is 11.00 wintertijd beginnen! Hoop dat je dit nog leest!