Ik zou het helemaal niet erg vinden om later te beginnen, en mn vriendin ook niet :p
loulou
Geplaatst: 14-09-12 21:48
Ik snap jullie probleem, maar het is nu wel heel kort dag om het schema helemaal aan te passen en dit door iedereen goed te laten keuren. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt? Want als je de ochtend groep gaat verplaatsen, gaat ook de middag groep automatisch mee. Het maakt voor mij niet zo veel uit, maar dan moet wel iedereen (en dus ook de fotografen) dit goed vinden.
Hebben we genoeg modellen of zal ik proberen er nog 1 te regelen? Wil stiekem zelf ook wel met mijn haffie komen, maar ben nu fotograaf en 40 minuten rijden is toch een lange rit :p het leukste zou zijn als we nog een mooi apart model kunnen regelen, hoeft niet per se een bokker te zijn toch?
Edit: tijd maakt mij niet veel uit
loulou
Geplaatst: 14-09-12 22:08
je mag nog wel iemand regelen, want zowel miracle als elegance komen nog niet definitief. dus als je nog een leuk model weet die zeker weten kan.....
Heb wat oproepjes geplaatst:) stel dat er nou straks niet genoeg modellen zijn voor 2 groepen zouden we altijd nog één wat grotere middaggroep kunnen maken? Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg dan duurt de dag wat minder lang. Maar misschien is het wel helemaal niet nodig en hebben we alsnog 10 modellen en ik weet ook niet hoe jullie daar over denken:p
Shoot, bedenk met net dat ik de prikpaaltjes en lint bij m,n ouders ben vergeten. Kan iemand anders nog wat regelen? Anders moet ik morgen nog een keer terug.
loulou
Geplaatst: 14-09-12 23:01
Ik kan wel lint regelen, maar geen paaltjes. Heb vanochtend net een nieuwe wei afgezet omdat ze hier toch al geregeld waren dus ga de boel niet weer afbreken
Ik heb geen lint of paaltjes:( heb wel een nieuwe model kunnen regelen, een arabier. Eigenaar wil graag in de ochtend, maar dat is geen probleem denk ik? Ze heeft loulou al pb gestuurd;)
ochtendgroep modellen 1 arlette 1991 met pokerface 2 misscharlie met kim 3 misscharlie 2 4 caoilfhinn met Akin (arabier) 5 daantjuh_87 met zehna (kwpn)
middaggroep modellen 1 ........ 2 miracle met micky 3 romysmink met nero 4 romysmink met lotte 5 loulou met yara 6 .........
reservemodellen 1 elegance (weet vanmiddag of ze vervoer heeft)
Laatst bijgewerkt door loulou op 15-09-12 09:54, in het totaal 9 keer bewerkt
loulou
Geplaatst: 15-09-12 09:15
RomySmink schreef:
Ik ben zelf ook fotograaf maar denk niet dat je er wat aan hebt aangezien ik ook mkdel sta met me paard... Als ik iemand weet meld ik t!
nee dat wordt wel erg lastig inderdaad
loulou
Geplaatst: 15-09-12 09:20
ik heb nog een aanmelding voor een model. ff afwachten of die in de middag kan.
loulou
Geplaatst: 15-09-12 09:22
Nog even het adres voor iedereen:
Geen adres, wel hier de locatie incl kaartjes:
Als locatie om te verzamelen zat ik te denken aan parkeerplaats de Bosrand. Dit is voor een andere fotomeeting ook als locatie gebruikt, en wat ik ervan gehoord heb moet het een goede plek zijn! (als iemand het er niet mee eens is, laat het me weten!)
Hier is het (foto ook uit dat topic gepakt aangezien hij super duidelijk is): Rood= Foto plek Blauw= P-plek Geel= Posbank paviljoen
Op deze foto is de hoek van de beekhuizenseweg te zien. Je moet rechtdoor (links), dus NIET naar rechts.
En zo is het bij de parkeerplaats:
(rechterkant, fotolocatie is links)
Het is dus op de beekhuizenseweg, maar kan daar geen huisnummer aan koppelen.
Kan iemand mij mischien alle belangrijke dingen pben? zoals adres, tijd enz.. zit nu op mobiel want internet doe het niet meer en terug lezen op mobiel is niet echt handig.
loulou
Geplaatst: 15-09-12 10:28
nieuw schema. ik heb de ochtengroep toch een half uur naar voren gezet, omdat je denk ik geen uur nodig hebt voor rijfoto's.