Boktnaam: Selka
Naam: Karin
Modellen:
Digger - Duitse Dog 2 jaar

Scar - Jack Russell 11 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anniique schreef:Ja, super leuk. Ik wil ook wel helpen opbouwen en natuurlijk een bijdrage geven. Ik vraag me alleen af of we deze shoot niet beter binnen in een schuur (bij een grote deuropening ivm licht) of onder een afdak met dichte wanden kunnen doen want ik heb deze shoot al eens gedaan met paarden en als het een beetje waait kost het je veel poeder en is het vaak niet mooi op de foto zichtbaar.
maj0 schreef:Anniique schreef:Ja, super leuk. Ik wil ook wel helpen opbouwen en natuurlijk een bijdrage geven. Ik vraag me alleen af of we deze shoot niet beter binnen in een schuur (bij een grote deuropening ivm licht) of onder een afdak met dichte wanden kunnen doen want ik heb deze shoot al eens gedaan met paarden en als het een beetje waait kost het je veel poeder en is het vaak niet mooi op de foto zichtbaar.
Aan de andere kant heb je dan wel meer stuiven als het iets waait
xTiffani schreef:Wauw heel gaaf! Zou hier graag aan mee willen doen met mijn hond Pepper, hij heeft een dikke vacht waar vast genoeg poeder vanaf zal komenen springen vindt hij geweldig.
[ [url=m/WPGkPt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lxodEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
YentlShots schreef:xTiffani schreef:Wauw heel gaaf! Zou hier graag aan mee willen doen met mijn hond Pepper, hij heeft een dikke vacht waar vast genoeg poeder vanaf zal komenen springen vindt hij geweldig.
[ [url=m/WPGkPt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lxodEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
OhhhhAls het aan mij ligt en we mochten stemmen dan had je bij mij bovenaan gestaan, wat een enorm gaaf dier