Heeft iedereen meer interesse in een locatie als strand/duinen oid of juist meer bos gericht?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annelot schreef:Hier ook interesse in een meeting met mijn quarter en of appaloosa van 1m.
Ik zou wel eens iets van fine art willen of iets sprookjes achtig.
[ [url=m/Za9Jdy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q72Vk6.jpg]Afbeelding[/url] ]
LuckyReining schreef:annelot schreef:Hier ook interesse in een meeting met mijn quarter en of appaloosa van 1m.
Het idee van fine art fotografie vind ik wel echt super cool!
Zijn er ook fotografen die dit leuk vinden om hiermee te experimenteren?
Als hier interesse voor is dan is het misschien handig dat we een datum en plaats gaan plannen. Ik wil opzichte wel helpen met het organiseren maar dit zou mijn eerst fotomeeting zijn om te organiseren dus het zou fijn zijn als iemand zou willen helpen die al wel ervaring heeft hiermee. En ik zou het natuurlijk wel tof vinden als ik mijn eigen paard op mag geven.
LuckyReining schreef:annelot schreef:Hier ook interesse in een meeting met mijn quarter en of appaloosa van 1m.
Het idee van fine art fotografie vind ik wel echt super cool!
Zijn er ook fotografen die dit leuk vinden om hiermee te experimenteren?
Als hier interesse voor is dan is het misschien handig dat we een datum en plaats gaan plannen. Ik wil opzichte wel helpen met het organiseren maar dit zou mijn eerst fotomeeting zijn om te organiseren dus het zou fijn zijn als iemand zou willen helpen die al wel ervaring heeft hiermee. En ik zou het natuurlijk wel tof vinden als ik mijn eigen paard op mag geven.
hanneke1 schreef:Ik ben zelf nog niet bekend met fine art, maar sta er zeker voor open om nieuwe dingen te proberen![]()
Hargen klinkt voor mij ook super!
Zelf heb ik nog nooit meegedaan aan een meeting, ook nooit georganiseerd. Maar ik zou bestaat best bij willen helpen/ assisteren!