mocht om een of andere reden de meeting in december plaats vinden wil ik me graag aanmelden als reserve. De komende weekenden kan ik helaas niet Boktnaam: ArroNnie Naam paard:Epke Ras: Fjord Bijzonderheden: 18 nov en 25 nov kan ik helaas niet. December wel weer. Foto’s (max 2.):
Ik heb even overlegd met Ilana. En ik denk dat het wijsheid is om te kijken wie er allemaal de 25e kunnen, en anders graag een suggestie voor een datum in december.
Ik had mij nog niet aangemeld, maar zou wel als model kunnen staan, mocht er nog plek zijn. Het gaat om een Friese Hengst met lange manen.
25 november is voor mij geen probleem.
desi92
Geplaatst: 19-11-18 19:33
Volgens mij had 25 nov best veel animo toch ? Waarom niet proberen km op die datum door te laten gaan? Denk dat het bos in december ook minder mooi gaat worden
Caoilfhinn
Geplaatst: 19-11-18 20:49
desi92 schreef:
Volgens mij had 25 nov best veel animo toch ? Waarom niet proberen km op die datum door te laten gaan? Denk dat het bos in december ook minder mooi gaat worden
Met ervandoor bedoelde ik ervanuit. Ik weet niet of ze nog op een reactie wacht maar hier komt verder geen reactie meer vandaar dat ik wat anders heb afgesproken, ik kan niet tot zondagochtend wachten of het wel of niet doorgaat. Ik hoop dat het op een ander moment nog doorgaat
Het wordt voor mij ook te kort dag om paardlief en spul schoon te krijgen voor morgen. Gezien december voor mij niet haalbaar is, laat ik de meeting aan mij voorbij gaan. Erg jammer, maar zo kort dat lukt gewoon niet bij mijn