Aanmeldingen modellen: 1. XxDiandraxX | Australian shepherd, redmerle teef | Los: ja | 1 blauw en 1 groen oog, ten tijde van de meeting 8 maanden oud | KlikKlik 2a. Stitchlover | Kruising Flatcoated retriever | Los? ja | kan verschilende kunstjes o.a. opzitten en is erg goed gefocussed bij shoots | KlikKlik 2b. Stitchlover | kruising husky rottweiler | Los? Maar net hoe zijn pet staat | kan verschilende kunstjes, heeft 1 fel blauw oog | KlikKlik 3. Booooo | Cane Corso van 4 jaar | Los: Nee | KlikKlik 4. valerie_91 | Berner sennen | Los: ja | Heel lief een aandachtig hoofdje, kent goed basiscommando's | KlikKlik 5. HorseTopShop | Cane Corso | Los: Ja | Allermans vriendje, charmeur, uber-puber, houd van kusjes en knuffels | KlikKlik 6. Simbaa | Aussie | Los: ja | 1 blauw oog en is lief met andere honden | KlikKlik 7. LoeOrange | Labrador | los: Ja | Faro is net 1 jaar, kan goed met andere honden. Enthousiast, kent de basiscommando’s en verliefd op de camera. Houdt van zwemmen en zijn duikkunsten zijn dan ook erg spectaculair | KlikKlik 8. Karina_1979 | Duitse Dog, 4 jaar, 65 kilo, ca 80cm schoft | Super sociaal en een grote knuffel kont. Hij kent alleen de basis commando's, kan los ook met andere honden.| Klik 9. captainJS | Duitse dog | Kan los, vriendelijke hond kan soms een beetje lomp zijn. Op de dag van de fotoshoot is ze 11 maanden | KlikKlik 10. Riannex_ | 2x Ridgeback | Kan los, 1,5 jaar, de 2e is 4 maanden | Hond 1Hond 1Hond 2Hond 2 11. Neonlight | Dalmatier met bruine vlekken en 2 blauwe ogen | Kan los | KlikKlik
Ik denk dat het qua planning misschien handiger is om 6 fotografen te doen zodat iedereen in duo's kan werken.
Ik moet mij helaas afmelden. Wij zouden dit weekend verhuizen, maar paar rotte dingen tussengekomen dus wordt waarschijnlijk het weekend van de meeting.
Ik ben momenteel in Milaan, maar heb wel even een lijstje kunnen maken van de modellen. Degene die mee mogen op basis van de stemmen zijn:
- Stitchlover met de kruising husky x rottweiler - LoeOrange met Faro - Rianne en haar Ridgebacks - Neonlight en Kiko - CaptainJS en haar Duitse dog - Horsetopshop en haar Cane Corso
Ik zal ook nog een reserve lijst maken. Als je daar niet op wilt graag even aangeven.
Simbaa
Geplaatst: 08-09-18 21:36
Heel slecht voor Wolf zijn ego dit (Of die van zijn baasje )