Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[P] Paarden op de Soesterduinen | 19 augustus schreef:Aanmelden tot en met 15 juli 2018
Tijdschema
Wanneer de modellen gekozen zijn, kan het zijn dat de tijden nog veranderen. Dit ligt een beetje aan welke modellen in het paddock kunnen voor actiefoto's en wie er allemaal gaat rijden. Houdt dit schema in ieder geval als richtlijn aan.
Tijd Actie Tijd Actie10.00 Verzamelen groep 1 13.00 Verzamelen groep 2 10.20 Vertrek richting het zand 13.20 Vertrek richting het zand 10.30 Portretronde 1 13.30 Portretronde 5 10.45 Portretronde 2 13.45 Portretronde 6 11.00 Portretronde 3 14.00 Portretronde 7 11.15 Portretronde 4 14.15 Portretronde 8 11.30 Paddock opbouwen 14.30 Actiefoto's 11.40 Actiefoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's maken 15.00 Verwacht einde
De fotografen krijgen per duo een eigen schema waarin staat op welke tijd ze welk model op de foto zetten.
De Lijst
Fotografen
- Marjoow || Marjolijn || MBShots || Facebook
- Lara || Lara || True Photographs || Facebook
- Niobe || Lonneke || Lonneke Prins Photography || Facebook
- Jikkeee || Jikke || Jikke Huesken Fotografie || Facebook
- Fem || Femke || Femke Linders Fotografie || Facebook
- sharon2013 || Sharon || Dreamshots || Website
- Keell94 || Keeley || PW Photographs || Website & Facebook & Instagram
- xxVeraa || Vera Sijpkes || VeraMarjoleine fotografie || Website
- Starshots || Rachelle van de Kamp || StarShots Fotografie ||
- Kimmie1995 || Kim || Kim Cornelli Photograhpy || Facebook
- Valanee || Anouk || Anouk Lubbers Fotografie ||
Reserve
Modellen
Boktnaam || Naam || Naam paard || Ras || Los in Paddock of Longeren || Foto's
- xxwienekexx || - || FM Biscuit Boom (Joy) || Quarter Horse || Longeren || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- liekec || Lieke || Diëgo || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- _Dreamer || Franka || Eternity || KWPN || Los in Paddock || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- xx_Irisje || Iris || Fergievrouwe || KWPN || ? ||[ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Tinkermuts || Saskia || Dax || Tinker || Los in Paddock || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- DexCense || Lisa || Cense || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Lauke || Lauke || Verna S || Fries || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Duke || Tamara || ABC Blue Daddy's Joy (Blue) || Appaloosa || Los in Paddock (proberen, anders longe) || [ Afbeelding ]
- plutolover || - || Stanley || Haflinger || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- martinev || Martine || ? || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Nezumichan || ? || Bijoux || Hannoveraan || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Keell94 schreef:Esaqar schreef:Ik twijfel echt om me aan te melden.
Het is een uur rijden, maar de Soesterduinen lijken me erg gaaf.
Gelukkig heb ik nog even de tijd, dus ik stip dit topic wel alvast. (:
Het is voor mij ook ruim een uur maar heb altijd al eens foto's willen maken op zo'n mooie zandvlakte
[P] Paarden op de Soesterduinen | 19 augustus schreef:Aanmelden tot en met 15 juli 2018
Tijdschema
Wanneer de modellen gekozen zijn, kan het zijn dat de tijden nog veranderen. Dit ligt een beetje aan welke modellen in het paddock kunnen voor actiefoto's en wie er allemaal gaat rijden. Houdt dit schema in ieder geval als richtlijn aan.
Tijd Actie Tijd Actie10.00 Verzamelen groep 1 13.00 Verzamelen groep 2 10.20 Vertrek richting het zand 13.20 Vertrek richting het zand 10.30 Portretronde 1 13.30 Portretronde 5 10.45 Portretronde 2 13.45 Portretronde 6 11.00 Portretronde 3 14.00 Portretronde 7 11.15 Portretronde 4 14.15 Portretronde 8 11.30 Paddock opbouwen 14.30 Actiefoto's 11.40 Actiefoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's Aansluitend opzadelen en rijfoto's maken 15.00 Verwacht einde
De fotografen krijgen per duo een eigen schema waarin staat op welke tijd ze welk model op de foto zetten.
De Lijst
Fotografen
- Marjoow || Marjolijn || MBShots || Facebook
- Lara || Lara || True Photographs || Facebook
- Niobe || Lonneke || Lonneke Prins Photography || Facebook
- Jikkeee || Jikke || Jikke Huesken Fotografie || Facebook
- Fem || Femke || Femke Linders Fotografie || Facebook
- sharon2013 || Sharon || Dreamshots || Website
- Keell94 || Keeley || PW Photographs || Website & Facebook & Instagram
- xxVeraa || Vera Sijpkes || VeraMarjoleine fotografie || Website
- Starshots || Rachelle van de Kamp || StarShots Fotografie ||
- Kimmie1995 || Kim || Kim Cornelli Photograhpy || Facebook
- Valanee || Anouk || Anouk Lubbers Fotografie ||
- Amado || Dahlia || Dimensional art&photography || Facebook
Reserve
Modellen
Boktnaam || Naam || Naam paard || Ras || Los in Paddock of Longeren || Foto's
- xxwienekexx || - || FM Biscuit Boom (Joy) || Quarter Horse || Longeren || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- liekec || Lieke || Diëgo || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- _Dreamer || Franka || Eternity || KWPN || Los in Paddock || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- xx_Irisje || Iris || Fergievrouwe || KWPN || ? ||[ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Tinkermuts || Saskia || Dax || Tinker || Los in Paddock || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- DexCense || Lisa || Cense || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Lauke || Lauke || Verna S || Fries || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Duke || Tamara || ABC Blue Daddy's Joy (Blue) || Appaloosa || Los in Paddock (proberen, anders longe) || [ Afbeelding ]
- plutolover || - || Stanley || Haflinger || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- martinev || Martine || ? || KWPN || ? || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Nezumichan || ? || Bijoux || Hannoveraan || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- MDegen || ? || Caatje || Fjordenkruising || [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Keell94 schreef:ik zou het wel wat eerder willen weten dat 15 juli eigenlijk of ik mee kan of niet, het is voor mij best een stuk rijden en heb een best drukke agenda. dus zou het fijn vinden het wel wat eerder te weten ivm andere plannen mocht ik toch niet mee mogen
Marjoow schreef:Keell94 schreef:ik zou het wel wat eerder willen weten dat 15 juli eigenlijk of ik mee kan of niet, het is voor mij best een stuk rijden en heb een best drukke agenda. dus zou het fijn vinden het wel wat eerder te weten ivm andere plannen mocht ik toch niet mee mogen
Aangezien de aanmeldingen open zijn tot 15 juli, ga ik niet eerder kiezen
@Franka, jij heb je als model opgegeven, dus dat is geen probleem. Zelf ben ik ook op vakantie daarna daarom wil ik het stemmen voor mijn vakantie starten zodat zodra ik terug ben de lijst kan publiceren