Wat een mooie Dalmatier! Welke omgeving zat je te denken van midden Limburg? Omgeving Horst of Venray? Daar zou ik ook eventueel naar toe kunnen. Rouwkuilen is ook mooi voor foto's.
Ik woon zelf in Brabant vlakbij Eindhoven. Of ik de A67 of de A2 pak maakt me niet uit. Maar wil niet meer dan een uur rijden, anders stuitert Kiko helemaal als ze de auto uit is.
Ah oke! Misschien is de Rouwkuilen bij Ysselsteyn wat? Ongeveer 35 min rijden vanaf Eindhoven. Dit is een stukje bos die ook een kleine open waterplas heeft. Heb je dus een beetje speling en afwisseling van achtergronden/plekken
Leuk topic! Ik zou wel willen aansluiten bij een meeting in midden-limburg (nét in noord of zuid linburg is ook geen probleem). Ik heb een bruine zangersheide merrie (bloederig type), rottweiler (beheerst goede commando's en kan los) en een haflinger als model. Haflinger alleen op locatie (midden-limburg). Rottweiler en rijpaard kunnen worden vervoerd.
Hier is ook alles helemaal weg nu. Jammer! Het zou eigenlijk net een beetje moeten vriezen voor goede foto’s. Ik hoop dat we binnenkort nog een beetje échte winter krijgen
Ik heb ook een hond in de aanbieding. Een Viszla die kampioen is in koppen trekken dus als er een fotograaf wil oefenen in actiefoto's omgeving Roermond, Weert, Sittard, Heerlen jou ik me zeker aanbevolen
el1986
Geplaatst: 19-12-17 10:37
Ik wil me graag aanmelden als fotograaf Nikon d500 Gemiddeld ervaren ivm dat ik deze camera net heb aangeschaft en dit wel even wennen is ://m.facebook.com/elkeghielen.fotografie
Ook heb ik een heel knap teckel meisje in de aanbieding als model Dit is wel een uitdaging want ze is nog erg jong en dus lekker druk!
Ik wil mijn hond wel opgeven als model. Een Aussie Teefje . We wonen in zuid limburg.
Moonlight17
Geplaatst: 19-12-17 11:00
Ik wil me ook wel aanmelden. Wel pas beschikbaar in het nieuwe jaar, aangezien ik anders geen vervoer heb voor het paard.
NRPS merrie Noord-Limburg, stukken van Brabant zijn ook haalbaar, zit niet ver van de grens tussen Limburg en Brabant. Heb nog geen serieuze gewone foto's van haar, dus die zijn zeer welkom. Alleen wedstrijdfoto's. Oortjes gaan er makkelijk op (bloednieuwsgierig ), stilstaan is alleen niet zo haar ding. Loopt dressuur, springen en eventing. Kunstje dat er aardig op zit: Flemen
Ik heb eventueel deze in de aanbieding. Noord limburg
Shaya_
Geplaatst: 21-12-17 16:58
Ik heb 3 border collies in Zuid Limburg welke ook altijd graag op de foto gaan.
Van links naar rechts Mika, Happy & Jade. (3,5 jaar, 7 jaar & 7,5 jaar oud)
Ikke89
Geplaatst: 21-12-17 18:30
Ik heb 2 Welsh Corgi Cardigans die model kunnen staan. Beide reuen, kennen verschillende commando's(trainen fci obedience) en kunnen los. Omgeving Zuid Limburg