Die eerste ijslander is echt heel mooi! Ik heb Salvador en Zilver al een keer op de foto gezet maar dat vind ik niet zo erg. Die haflinger is ook heel mooi. Zijn er nu 4 modellen? En hoeveel fotografen zijn er?
Ik zou graag mee willen maar het weer werkt niet mee, de hele tijd tussen de 40 en 60% regen..
Kabayo
Geplaatst: 21-10-17 14:07
Het zou vandaag ook de hele dag regenen maar het is hier al de hele dag droog. Dat is heel vaak zo
Ik kan evt ook aankomende zaterdag. Dan is het bos misschien ook nog oranje
Sjips 2 afhakers qua fotograaf. Er zijn er nu 2 over.... Dat is het lastige met last minute en dreigende weersvoorspelling.
Huidige stand van zaken... Paarden: 1) Salvador (Ruin: ijslander x welsh kleur Valk) en Iris Weijenberg (icelandic_welsh) 2) Dís (Merrie: IJslander kleur Leemvos Wildkleur) en Aukje Weijenberg 3) Bo (meer info volgt) 4) Zilver van "kabayo" 5) 5e model krijg ik geen reactie meer van op whatsapp...
Fotografen: 1) x 2) Nikki 3) x 4) Drawn Horse 5) 6) 7) 8) 9) 10)
als iedereen er om 12 uur is lopen we van daar naar de plek. ik dacht 20 min per model en 10 min om te wisselen. dus zal niet mega lang duren. Misschien daarna nog even ieder paard los tussen de draad?
Hmm ik twijfel heel erg, het is voor mij enkele reis 1 uur en vind om 12 uur beginnen best laat, dan ben je je hele middag kwijt.. Ik kom vanuit Stadskanaal. Ik laat het jullie voor 8 uur nog weten of ik wel of niet mee ga.