Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Ik denk er nog even over na of ik me ga aanmelden als fotograaf als er nog plek vrij isDe posbank is prachtig!
Maar wilde even laten weten dat je volgensmij een vergunning nodig hebt om daar te mogen rijden.. Aantal jaar geleden daar ook een fotomeeting samen georganiseerd, en dacht me te herinneren dat je daar niet zomaar mag rijden. Volgensmij hadden we toen contact gehad met de gemeente oid en we mochten wel foto's maken zolang we maar niet gingen rijden... Las dat iemand er 5min vanaf stond, klopt dit?
Piekosjj schreef:Om in te haken op Wilke, je moet inderdaad een vergunning hebben om op de Posbank te rijden. Hoe het wandelend te paard zit weet ik niet. Als je ze eens tegen komt in het bos/hei controleren ze nooit, maar een grote groep valt uiteraard op. Je kan geloof ik tegenwoordig dag-vergunningen kopen, dit kan bij het centrum bij het transferium
Oh en Wilke, de foto die jij twee jaar terug van mij en Q heb geschoten, staat nog steeds op m'n nachtkastje en ik ben er nog steeds zó blij mee