Ik heb me aangemeld als fotograaf! Wel even hopen dat er nog een fotograaf uit mijn regio meekomt gaat om de reiskosten een beetje te drukken
Overigens, vind ik het een prima idee om 3 groepen te hebben met 8/9 paarden. Zeker omdat ik zo ver moet reizen heb ik dan graag ook veel modellen voor de lens
Zal vanavond even mijn route bekijken, maar ik heb geen problemen om een stukje om te rijden of een andere route te nemen als er dan een ov route beter aansluit. Doe ik niet moeilijk over hoor, alleen maar gezellig als je erbij kan zijn!
Ik heb me als fotograaf opgegeven. | Hoop echter dat het geen probleem is dat de foto's gebruikt zullen worden als refeentiemateriaal voor kunstenaars?
Ik heb mij opgegeven als fotograaf! Lijkt mij wel weer eens leuk om een meeting bij te wonen! En volgens mij kunnen we wel carpoolen met een paar fotografen Scheelt toch wee in de kosten!
Laatst bijgewerkt door Astor op 14-04-17 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ivm een nieuwe baan en gelijk starten, lange dagen en ernstig vitamine D tekort die vermoeidheidsklachten geeft, kwam ik er even niet aantoe.. Heb nu pauze maarja ik zit op werk. Zaterdag een update en dan gelijk stemmen
Er mag nu gestemd worden door de fotografen, maar de fotografen mogen zich ook nog steeds aanmelden. Komen dan in volgorde op de reservelijst.
De fotografen die NU op de lijst staan, gaan ook bij deze definitief mee! Zelf strik ik waarschijnlijk nog 1 fotograaf erbij, mijn vriend die zelf ook ervaren fotograaf is maar nog beginner is wat betreft paardenfotografie. Hij gaat kijken of hij die dag kan, aangezien hij het wel erg leuk vond de vorige keer in Noordwijk.
Top 5 doorgeven aan mij! Zoals gezegd ga ik zelf ook kiezen en wordt er ook geloot. Zo krijgen we een mooie gevarieerde en vooral EERLIJKE lijst! Kan t/m dinsdagavond 19:30 uur gestemd worden. Daarna ga ik gelijk zelf kiezen en loten.
Datum: zondag 18 juni!
Opgegeven modellen 1. Kionasuppie - Vera met Mare. Fjord x New Forest Merrie. Foto 1 - Foto 2. 2. mucho - Monique met Brenin. Welsh Cob Ruin. Foto 1 - Foto 2. 3. FlyingHigh - Karen met Kobus. Paint Ruin. Foto 1 - Foto 2. 4. Fotografie91 - Diede met Ruja's Anna. Welsh Mountain Merrie (alleen portret) Foto 1 - Foto 2. 5. Punk143 met Punki. Haflinger Merrie. Foto 1 - Foto 2. 6. Punk143 met Fibi. Welsh Merrie. Foto 1 7. Punk143 met Roos. Merrie. Foto 1. 8. Punk143 met Beer. Shetlander Merrie. Foto 1. 9. saskiaojan - Saskia met Prada. Haflinger x Fries Merrie. Foto 1 - Foto 2. 10. JoycexEnya - Joyce met Betsy. Tinker Merrie. Foto 1. -Foto 2. 11. JoycexEnya - Joyce met Enya. Fjorde Merrie. Foto 1. -Foto 2. 12. bellehorses - Rachel met Minerva. Shetlander Merrie. Foto 1- Foto 2 13. Kiekeboefje - Jenne met Donja. Shetlander Merrie. Foto 1 - Foto 2. 14. Loontje_ - Lione met Noa. Haflinger x Quarter Horse Merrie. Foto 1 - Foto 2. 15. Larissajulia - Julia met Old Avenue's Larissa. Welsh NWR Merrie. Foto 1 - Foto 2. 16. Khalil - Mathilde met Faith. Welsh Hengst (misschien ruin tegen die tijd). Foto 1 - Foto 2. 17. Khalil - Mathilde met Sky. Hackney x Welsh Ruin. Foto 1. 18. Tamary - Tamara met Morgan. NRPS x New Forest Ruin. Foto 1 - Foto 2.
Even voor de duidelijkheid; bokkers die meerdere pony's hebben opgegeven nemen uiteindelijk maar 1 pony mee maar hebben er meerdere om uit te kiezen/stemmen/loten.