Voor de rest die zich aangemeld hebben, jullie mogen ook pb doen, misschien om het te kunnen begrijpen. Jullie krijgen uiteraard de eerste keus, en ik hou jullie graag op de hoogte van hoe het ervoor staat met de studio.. Maar een ding is zeker, die meeting die gaat er komen!
Personen die zich nu op geven krijgen uiteraard de eerste keus!
Vandaag hebben we vrij positief nieuws gekregen, want iedereen opgepept heeft.. En mijn schoonvader lijkt weer helemaal in de stemming te zijn om het af te gaan maken..
Maar er zitten nog wel wat gaten aan te komen.. maar ik beloof jullie oprecht.. die meeting komt er.. en waarschijnlijk nog wel meerdere ook, zodat iedereen langs komen kan!
Ik ga even de lijst helemaal in orde maken op mijn laptop.. Zodat ik hem up-to-date heb.
Even voor iedereen hier een update..
Zoals ik al eerder verteld had, licht het even allemaal stil, door privé omstandigheden rondom mijn schoonvader. Sommige weten van hoe en wat, en willen meer mensen het weten, jullie zijn vrij om mij een pb te sturen dan wil ik het uitleggen. Kwa hem, hebben we nog een hele lange weg te gaan, en zal alles wat langzamer aan blijven gaan dan eigenlijk de planning was.
We waren eindelijk toe aan het gene wat we door een man wilde laten doen, die hier goed in is. (stukadoren). Toen we die man wilde benaderen, kwamen we er achter dat deze man overleden is. Dus we zijn nu druk op zoek naar iemand, die het voor een leuk bedrag strak wil komen maken. zodat wij weer verder kunnen.
Ondertussen is de ondergrond ook al een heel eind geregeld. Dus we hebben nog wel vooruit gang!
Roos_3
Geplaatst: 23-03-17 12:33
Hi,
Voor hoeveel fotografen wil je de meeting organiseren? Mocht er nog plek zijn, wil ik me graag aanmelden als fotograaf!
HaKuNaMaTa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-17 13:42
Roos_3 schreef:
Hi,
Voor hoeveel fotografen wil je de meeting organiseren? Mocht er nog plek zijn, wil ik me graag aanmelden als fotograaf!
Zoals het er nu uit ziet, zal ik het in meerdere keren moeten doen, gezien er wel heel veel animo voor is!