Zijn jullie nog op zoek naar fotografen? Zoja dan wil ik me wel opgeven. Ik ben nog niet zo heel goed in bewegende paarden maar ik wil daar graag verder in komen en dat lukt alleen met oefenen.
Jazeker zijn wij nog opzoek naar fotografen! Meld je gerust aan, je bent meer dan welkom om te komen oefenen! Daar is deze meeting juist geschikt voor!
Lijst moet ik nog bijwerken, we hebben 5 februari nog beschikbaar en 2 april! Wat zijn de voorkeuren? Meeting naar het voorjaar in april opschuiven of in februari, en we kunnen altijd nog een meeting doen in het voorjaar?
Kan ik nog mee doen aan deze foto meeting? Met mijn knappe paard?
OliLau
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-17 12:28
Volgens mij hebben we nog plek hoor! Ik ga even de lijst bijwerken zo.
Edit: Modellen: Boktnaam: linda_gigant Naam: Linda Paard (foto in link): komt nog Bijzonderheden: geen, hij is erg knap en schattig
Boktnaam: ikheetesmee Echte naam: esmee Paard: Centauers Carolien Z(bruine op de foto) en afhankelijk van de datum Matinels (de zwarte) Bijzonderheden: beide merries hebben wel eens een ander paard geslagen, dus dat is even oppassen. Als Matinels mee kan, worden het voor haar alleen standfoto's. Met Carolien liever geen galop op zandpaden weg van de groep want dan flipt ze
Boktnaam: CaKa Naam: Carlijn Paard (foto in link): Dodona's Fantasy Bijzonderheden: geen?
Boktnaam: Koekeroekus Naam: Naam paard: Pino Bijzonderheden: Heeft dan wintervachtje dus lekker fluffy. Kan los staan met standfoto's
Boktnaam: OliLau Naam: Lauri Naam paard: Oliver Bijzonderheden: Kan ohz, maar ook los staan
Boktnaam:Arlette1991 Echte naam: Arlette Naam paard: Pokerface Foto:
Boktnaam: Colien (Afhankelijk van datum en modellen) Naam: Colien Site/voorbeeldfoto: http://www.facebook.com/colienheijmans Bijzonderheden: Werk onregelmatig dus moet geregeld in de weekenden werken, vrijvragen voor maart gaat ook niet meer lukken. Februari ben ik al volgepland in de weekenden. Eventueel soms ook doordeweeks beschikbaar.
Boktnaam: Iertjeeeee Naam: Iris Hofmans Site/voorbeeldfoto: www.irishofmans.weebly.com Bijzonderheden: in het weekend zou ik alleen de ochtend maar kunnen helaas
Grote kans dat ik op 2 april alleen Carolien mee neem. Matinels heeft dan als goed is haar veulen al.
Wellicht goed om te weten is dat Carolien niet heel veel staart mee heeft omdat haar veulen deze afkauwd. Als t goed is word hij deze week afgespeend dus wellicht dat ze in april al een beetje meer staart heeft
Leuk! Heb even op je Instagram gespiekt en je maakt erg mooie foto's!
Densij2008
Geplaatst: 15-01-17 22:48
Ik meld me ook graag aan
Model Boktnaam: densij2008 Naam: Anna Paard (foto in link): Densij
Bijzonderheden: Hij zit tegen de 180 aan, is goed in grond werk, weet niet zeker of hij kan rijden
OliLau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-17 20:26
Modellen: Boktnaam: linda_gigant Naam: Linda Paard (foto in link): komt nog Bijzonderheden: geen, hij is erg knap en schattig
Boktnaam: ikheetesmee Echte naam: esmee Paard: Centauers Carolien Z(bruine op de foto) en afhankelijk van de datum Matinels (de zwarte) Bijzonderheden: beide merries hebben wel eens een ander paard geslagen, dus dat is even oppassen. Als Matinels mee kan, worden het voor haar alleen standfoto's. Met Carolien liever geen galop op zandpaden weg van de groep want dan flipt ze
Boktnaam: CaKa Naam: Carlijn Paard (foto in link): Dodona's Fantasy Bijzonderheden: geen?
Boktnaam: Koekeroekus Naam: Naam paard: Pino Bijzonderheden: Heeft dan wintervachtje dus lekker fluffy. Kan los staan met standfoto's
Boktnaam: OliLau Naam: Lauri Naam paard: Oliver Bijzonderheden: Kan ohz, maar ook los staan
Boktnaam:Arlette1991 Echte naam: Arlette Naam paard: Pokerface Foto:
Boktnaam: Danique998 Echte naam: Naam paard:
Boktnaam: densij2008 Naam: Anna Paard (foto in link): Densij Bijzonderheden: Hij zit tegen de 180 aan, is goed in grond werk, weet niet zeker of hij kan rijden
Boktnaam: Colien (Afhankelijk van datum en modellen) Naam: Colien Site/voorbeeldfoto: http://www.facebook.com/colienheijmans Bijzonderheden: Werk onregelmatig dus moet geregeld in de weekenden werken, vrijvragen voor maart gaat ook niet meer lukken. Februari ben ik al volgepland in de weekenden. Eventueel soms ook doordeweeks beschikbaar.
Boktnaam: Iertjeeeee Naam: Iris Hofmans Site/voorbeeldfoto: http://www.irishofmans.weebly.com Bijzonderheden: in het weekend zou ik alleen de ochtend maar kunnen helaas
We hebben 8 modellen en 6 fotograven, de aanmeldingen voor modellen die hierna komen gaan op de reservelijst, en we hebben nog fotograven nodig!
De datum wordt dus 2 april!
danique998
Geplaatst: 20-01-17 22:52
* Mijn echte naam is Danique. En dit Is mijn paard Frits: Bijzonderheden:jong paard
matedor
Geplaatst: 20-01-17 22:54
Een vriendin van mij (oud bokker) fotografeer ook en lijkt het leuk om ook te komen. Ze heeft alleen de inloggegevens niet meer dus kan zelf niet reageren. Zal zij ook mogen komen?