T wordt zaterdag 7 januari om 11 uur in bos warmond
Astor
Geplaatst: 03-01-17 19:57
Oh dames ik ben dit topic helemaal vergeten. Zit ook echt weinig op bokt. Zaterdag heb ik helaas een betaalde shoot gepland staan. En zondag een workshop. Super jammer Wellicht een optie voor een andere datum?
Het aantal aanmeldingen is ook niet echt hard gelopen toch? Wellicht kunnen we een andere datum plannen en dan kan ik uiteraard weer komen met Kaida. En ik kan evt ook een oproep voor jullie plaatsen zodat we meer fotografen en meer modellen krijgen die dag?
siepenteun
Geplaatst: 03-01-17 21:00
Het wordt zaterdag ook vrij regenachtig volgens Weeronline.
Rennie89
Geplaatst: 03-01-17 23:37
Een hoop leuke aanmeldingen via Facebook binnen gekregen, was zo vrij om het ook even te delen
zaterdag wordt het bewolkt volgens mijn app, dus wat mij betreft kunnen we het gewoon laten doorgaan we zijn niet uuuuuuren bezig als we om 11 uur beginnen
lifaya kan je de honden die meedoen even hier neerzetten?
via fb ook nog wat aanmeldingen gehad voor fotografen ik zal ze even attenderen dat ze hier ook even moeten reageren dan kan ik het lijstje compleet maken.
we hebben nu wel voldoende aanmeldingen denk ik zo
Rennie89
Geplaatst: 04-01-17 08:06
Oef het zijn wel heel veel leuke aanmeldingen xD word moeilijk kiezen. Ik denk dar een selectie maken behoorlijk moeilijk gaat worden
Ik moet me afmelden. Manu heeft zijn poot bezeerd en loopt niet lekker Hij is ook goed chagrijnig ervan en een shoot doe ik hem nu liever niet aan. Jammer! Gelukkig hebben jullie nu meer aanmeldingen!
Ik moet me afmelden. Manu heeft zijn poot bezeerd en loopt niet lekker Hij is ook goed chagrijnig ervan en een shoot doe ik hem nu liever niet aan. Jammer! Gelukkig hebben jullie nu meer aanmeldingen!
Nou gaat goed komen, anders kies jij toch de modellen en andere als reserve modellen? Maakt het simpeler. Ik heb je iig mijn voorkeuren gestuurd xD
Stephanie_86
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-17 17:25
oke even een lange post haha
als fotografen heb ik nu
Stephanie_86 Xpattystagor Lifaya
en als modellen
siebenteun (bernersenner) deze is al bevestigd een red merle australian shepperd een husky pup een shiba inu een pitbull en een stafford (1 eigenaar) deze is al bevestigd en als laatste een Ierse setter
op de rest moet ik nog even wachten op definitieve bevestiging
locatie Huys te Warmont Herenweg 139, 2361 EP, Warmond