Jah via datumprikker is wel handig, wilde jij zelf eerst de fotografen kiezen en dan daarna de fotografen de modellen? Zal je even een berichtje sturen via fb
Voor mij is het overigens ook mogelijk om bijvoorbeeld ochtend/middag te fotograferen en het andere deel model te staan met hond Maar net wat de fotografen eventueel willen
Honden: Tesseke – Zino(Podenco Andaluz) – supersociaal en kan normaal los, kent basiscommando’s - .. MoniekV – Abby(Retriever) – jacht en apporteer trainingen kan eventueel met dummy actie foto’s maken - .. Daisyjazz – Kvika(ijslandse langharige herder) - pup 13 weken - .. Eric – naam nog niet bekend(duitse herder) – puppy - .. _Rosalinda_1 – Ischa(Austrailian Shepherd) – luisterd goed kan los en houdt van frisbeeen - .. _Rosalinda_1 – Tesla(terveurese herder) - luisterd goed kan los en houdt van het spelen met de bal - .. StonedRomy – Olivia(Akita Inu) – kleur is blue brindle - .. Fosco - Puck(dalmatier) - kan trucjes - ..
De lijsten op dit moment kon alleen de foto's er niet bij krijgen, opgeven voor zowel model als fotograaf kan tot 18 december datumprikker komt er ook zo snel mogelijk aan maar het word dus zowiezo januari!
Laatst bijgewerkt door chriske op 01-12-16 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb de datumprikker ingevuld, de zondagen zijn bij mij onder voorbehoud omdat ik dan normaal gesproken werk maar als ik het op tijd weet kan ik proberen met iemand te ruilen, zondagmiddagen kan ik wel.
Honden Booooo & Chriske gaan sowieso mee aangezien wij de organisators zijn 1. Booooo - Cody (Cane Corso) - sociaal, kan niet los Oost-Indisch doof , kent commando's
De nummers staan er even voor zodat het aantal overzichtelijk is. Dit heeft niks met de kansen etc te maken dat je mee kan. De fotografen kiezen de modellen uit, het gaat niet op volgorde van aanmelding.
Laatst bijgewerkt door Booooo op 01-12-16 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Topp ! Kvika is inmiddels al weer een behoorlijk stuk gegroeid Ze luistert echt super goed en kan netjes zitten, liggen en wachten op commando Andere pup is natuurlijk ook al een stuk groter, inmiddels al weer 3 weken oud