Ushanka schreef:@Nicky. Ah, ik zie nu dat je voor de middag aangemeld staat (en ik moet er in de ochtend al zijn natuurlijk).![]()
Is het anders een optie voor de terugweg? Ik woon in Zuid.
Als jij de hele middag blijft, dan kan het voor de terug weg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Gelieve deze lijst NIET te quoten. Ik houd zelf de aanmeldingen in de gaten en zal de lijst updaten!
Fotografen Boktnaam / naam / ervaring / portfolio (link)
1. Knudd (o) / Karin / enige ervaring / portfolio
2. CookieMel (n) / Melissa / 1 jaar / portfolio
3. Ushanka (n) (ovb) / Christina / 9 maanden / portfolio
4. xmichxrocky (n) / Michelle / gemiddeld / portfolio
5. kasanova (n) / Stephanie / 3 jaar / portfolio
6. Skip_Bo (n) / Jessica / 4 jaar / portfolio
Reservelijst:
7. AvanKol (n) / Anoek van Kol / portfolio
8. Phiep (n)(ovb) / Philippine / redelijke ervaring / portfolio
9.
10.
Modellen: Boktnaam / naam / naam hond / ras / ochtend of middag / max. 2 foto’s van de hond
1. Femke_Tweety (n) / ??? / Habibi 6 jaar / Border Collie x Sheltie / ochtend-middag / Foto 1 Foto 2
2. Neonlight (n) / ??? / Kiko 6 mnd / Dalmatiër / ochtend-middag(vk) / Foto 1 Foto 2
3. Nicky91 (o) / Nicky / Benno / Vuilnisbak / middag / Foto 1 Foto 2
4. xmichxrocky (n) / Michelle / Hero / Rhodesian Ridgeback / ochtend-middag / Foto 1 Foto 2
5. Moeder van mar_fay / ??? / Tuca 2jr & Torak 11jr / Tollers / ochtend Tuca 1 Tuca 2 Torak 1 Torak 2
6. JenW / ??? / Beertje / Tzi Tzu x ??? / ochtend-middag(vk) / Foto1 Foto 2
7.
8.
---
vk = voorkeur
n = nieuw
o = oud
ovb = onder voorbehoud
Femke_Tweety schreef:6 modellen en 6 fotografen zijn in ieder geval aangemeld.
Dat is een mooi begin!
Nu hopen op niet te veel afhakers, én op mooi weer.
En op uitgekozen worden natuurlijk.
Zijn er fotografen met bepaalde ideeën om uit te proberen. Iets waar de hond wat voor moet doen/moet kunnen?
2 a 3 weken is in principe voldoende om een nieuwe truc/commando aan te en redelijk bevestigd te krijgen.
Speciale verzoekjes kunnen dus nu nog!
Phiep schreef:Nicky91 schreef:Benno doet aan jachttraining, ik kan eventueel een konijnen dummy mee nemen?
Hij doet ook behendigheid en flyball, maar dat word erg lastig meenemen![]()
Al hoewel ik wel 1 hindernis heb
Gaaf! Als dat kan erg leuk! Is dat dan een echt konijn, of een dummy dat op een konijn lijkt?
mar_fay schreef:Phiep schreef:
Gaaf! Als dat kan erg leuk! Is dat dan een echt konijn, of een dummy dat op een konijn lijkt?
Die van ons zijn dummy's met een konijnenvacht eromheen en met 'oren'. Het echte konijn wordt nog gefabriceerd door mijn vriendin :p
Wat betreft het buigen, dat is een kunstje wat Torak sowieso beheerst.
Nicky91 schreef:Ja Idd!
Het is inderdaad een dummy met konijnen vacht, maar misschien dat ik kan kijken voor een echt konijn, bevroren dan wel. Maar hij neemt het in principe altijd mee..
Ik neem wel gewoon wat dingen mee, Benno kan gewoon alle commando's als zit/af/blijf etc, echt kunstjes hebben we hem nooit geleerd
*edit: Pootje geven/high five kan die wel