Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tennan schreef:Wat een gaaf idee! Ik roep even gauw een vriendin van me erbij. Wanneer we beide kunnen heb je er twee 'jagerspony's' bij, compleet met bijbehorend tuig, capes, ruiterbogen e.d.

Mijn boog is laatst helaas tussen de spaken van mijn fiets gekomen, maar volgens mij zie je daar met een beetje hulp niet zoveel meer van. Dus dit idee lijkt me wel super leuk 

, cape.. Ik denk dat het wel leuk is om de details met Tennan vast te stellen, dat we (ook) samen op de foto kunnen?
. Zou je het lijstje ook nog helemaal in willen vullen? 

plus nog wat reflectieschermen enzo! Misschien heb ik ook nog wat rooktabletjes over.

, cape.. Ik denk dat het wel leuk is om de details met Tennan vast te stellen, dat we (ook) samen op de foto kunnen?

TequilaRos schreef:Volgens mij zijn er zoveel aanmeldingen dat er wel twee dagen gevuld kunnen worden
Er zullen wel een paar mensen afvallen door de datum en locatie, maar dan zijn er alsnog veel aanmeldingen! Ik zit nog te bedenken hoe ik dat het beste aan kan pakken.
Aan de andere kant, als modellen speciaal een kostuum maken is het wel leuk om dat meer dan 1x aan te hebben en om andere modellen en fotografen een kans te geven.

plus nog wat reflectieschermen enzo! Misschien heb ik ook nog wat rooktabletjes over.