Ik heb ook wel mooie jurk of iets wat fotografen graag willen, sprookjesachtig zeker mogelijk! Helaas heb ik van Mona, zwart panterbont, weinig goede voorbeeldfoto's, ze heeft een prachtige lange bos manen.
Ik heb zelf geen jurk in de kast liggen. Ik ben dus al enkele dagen opzoek naar een hele leuke jurk. Maar ik kom er met de kleur echt gewoon niet uit. Zelf heb ik een wit paard. Zelf ben ik klein ( lees: 1,50 m) en verder mag de jurk niet getallieerd ( Hoe schrijf je dat ) zijn. Wie o wie kan mij helpen
Is de zelfde jurk alleen is er dus wat af gehaald al maar je kunt zien dat hij lange sleep heeft.
Ben nog bezig met verbouwen
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-16 18:33
bellehorses schreef:
Top, had je ook al een datum?
Nee die helaas niet, aangezien ik ook nog een aantal verjaardagen heb en het is nog steeds niet duidelijk wanneer die zijn MAAR ik zal de datum snel online zetten
Is het niet handiger om even te wachten met stemmen? Ik weet niet of er zich meer modellen willen aanmelden? Er zitten nu al hele mooie bij hoor. Of is die opgave al gesloten?
Ik denk idd ook dat het beter is om nog ff te wachten. Je kan beter wat meer modellen en fotografen hebben aangezien op het laatste moment vaak veel mensen afmelden.
Zou er op korte termijn een datum geprikt kunnen worden? Vanaf nu tot eind augustus komen bij mij steeds meer afspraken in de agenda. Ik zou graag mee gaan met deze meeting maar dan moet ik wel de datum kunnen vastzetten.
TequilaRos
Geplaatst: 22-06-16 08:11
Ja inderdaad misschien wel handig. Gezien het feit ik toch dik anderhalf uur in de auto moet zitten om ter plaatse te komen en ik misschien anders wel een overnachtings- adres ga regelen