[P]Bontjes op de Posbank 11 juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 11:14

Ik mis alleen van Kirsten nog het nummer (en van degenen die zich nog niet echt aangemeld hebben natuurlijk).

Rena100 schreef:
Ik wil ook nog graag mee, mijn agenda is nog vrij. Ik heb alleen 0,0 ervaring met fotograferen in zo'n opstelling, ik wil wel graag leren en ga dus uiteraard mn best doen. Of er dan ook wat moois uitkomt is dan even de vraag haha.

Vast wel! Ik neem aan dat je ervaring hebt met fotografie? :P Dan komt het echt wel goed! :j

Kimvicious schreef:
Voor de veluwezoom, posbank dus, heeft inderdaad iedereen een ruiter vergunning nodig.
http://winkel.natuurmonumenten.nl/natuu ... 1464155787
Hier online te bestellen voor 7.50 voor een dagkaart. Vergeet dit nie want je krijgt een hele fikse boete zonder !

Super, dat is wel handig om te weten!

kasanova schreef:
Ik wil mee ook graag als fotograaf nog aanmelden als dat kan?

Ja, als je je aanmeldt zoals in de OP beschreven staat kan dat nog :)

Ufurio4e schreef:
Zoals ik al eerder heb gezegd ga ik een keer met brenda naar de posbank voor de lokatie. Goed?

Ik zou graag meegaan, wanneer gaan jullie?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 22:24

Aanmelden is nog mogelijk, als fotograaf kan je gegarandeerd nog mee als model moeten we even kijken of het lukt :)

Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:12

Oh balen dat het 11 juni is, dan ga ik naar pinkpop! Mocht de datum verplaatst moeten worden dan ga ik graag mee als fotograaf! :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 16:31

xMaxxiee schreef:
Oh balen dat het 11 juni is, dan ga ik naar pinkpop! Mocht de datum verplaatst moeten worden dan ga ik graag mee als fotograaf! :D

Aangezien je vandaag niet bent op komen dagen bij mijn andere meeting ga je bij deze meeting ook niet mee. Wil alleen mensen hebben die ook daadwerkelijk komen wanneer ze zich aanmelden, of op z'n MINST nog de moeite nemen zich af te melden!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 04:06

CastaMickey schreef:
xMaxxiee schreef:

Aangezien je vandaag niet bent op komen dagen bij mijn andere meeting ga je bij deze meeting ook niet mee. Wil alleen mensen hebben die ook daadwerkelijk komen wanneer ze zich aanmelden, of op z'n MINST nog de moeite nemen zich af te melden!

Hier heb ik al op gereageerd in je andere topic.

Ik was ten eerste in de veronderstelling dat er een fotograaf was die mijn plek in zou nemen. Daarnaast heb ik vanaf het begin gemeld dat mijn aanmelding niet zeker was, aangezien ik andere afspraken had staan op deze datum en dit last minute bekend zou worden. Afgelopen week nog heb ik je een bericht gestuurd met daarin de mededeling dat in niet mee kan, telt dat niet als afmelden? :')

Vind het persoonlijk een beetje flauw dat je dit zo openbaar doet (in meerdere topics), maar goed. Dan haal ik het stipje weg bij dit topic. In ieder geval veel plezier! En hopen op lekker weer dat weekend!

CastaMickey

Re: [P]Bontjes op de Posbank 11 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 11:14

Als je mij dat bericht gestuurd had was het wel goed ja. Maar dat heb je niet ;)

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:31

Doen jullie deze bontjes meeting over 2 jaar nog eens over dan doe ik ook mee. Mijn bontje is nu pas 1.

Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 20:45

Dat zien we over 2 jaar wel weer :P Leuk bontje heb je! :j

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 11:57

Hoi :)

Is er nog behoefte aan een fotograaf?

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 12:32

Ja anders wil ik ook qel mee ?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 13:39

Dat is er zeker! Het is op het moment alleen nog onzeker of de meeting doorgaat ivm het weer. Als jullie je aanmelden en je nummer naar mij sturen stop ik jullie in de groepapp