Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luckyy80 schreef:annikeee19 schreef:Mosschien anders een idee dat we er ook een mensen/ honden meeting van maken ?
Wat vinden de andere fotografen daarvan ?
Hmm daarvoor ga ik denk ik niet dat stuk reizen, ik wil wel graag met paardenfoto's mijn portfolio uitbreiden.
ju1982 schreef:Dan zou ik vrij moeten nemen, of kijken of ik wat thuis kan werken.
Maar dat ligt er een beetje aan wat de tijden zijn. En wat doen jullie als het heel slecht weer wordt?
Ze is nog wel jong (3 dagen later wordt ze 4 jaartjes) en ze is iel hoor hihi, is dat geen probleem? En de bedoeling dat gewoon met touwhalster? Kan ook de Barefoot hoofdstel meenemen, voor verschillende foto's?
ju1982 schreef:Ja hoor, ze zal het wat spannend vinden maar dat is alles...
Ben nu bezig om te vragen of stalgenoot mee wil, haar paard en die van mij zijn vriendinnen dus dat zou leuk zijn!
Alleen heb je al wat iets meer info? Kootwijkerzand in ieder geval hihi, maar ongeveer de tijden? Jullie zijn met 4 fotograven?
ju1982 schreef:Stalgenootje kan ook met haar paardje komen![]()
Dus je hebt 2 paardjes erbij een zwarte merrie (die van mij) en een quater bruine merrie (van stalgenoot). En tuurlijk kunnen wij ook op de foto met onze paardjes![]()
Mooie tijd om te beginnen:D ... Als het allemaal doorgaat dan hoor ik wel de exacte locatie en tijd.
Moeten we nog iets meenemen? Of hebben jullie spullen om af te zetten?