Ik stip ook even Als ik me aanmeld ga ik waarschijnlijk als Lord of the Rings elf, of als Katniss van de Hunger Games
Terre
Geplaatst: 24-06-16 14:19
Hoe staat het hiermee?
savieralover
Geplaatst: 24-06-16 14:44
Ik wil misschien ook wel mee als model. Ligt wel aan waar het gehouden word en wanneer uiteraard. Kom dan waarschijnlijk als Chat noir (miraculous Ladybug) maar heb ook keuze uit Kuroko Tetsuya (kuroko no basket) Levi Ackerman (Attack on Titan) Kyo Sohma (Fruit Basket) en Yato (Noragami)
Ik stip even, zou evt als Ladybug uit Miraculous Ladybug kunnen (dan pair ik met saviera, Chat Noir is Ladybug's companion ) of Yaya Sasame uit Hanayamata.
savieralover
Geplaatst: 27-06-16 21:51
Summerfly schreef:
Ik stip even, zou evt als Ladybug uit Miraculous Ladybug kunnen (dan pair ik met saviera, Chat Noir is Ladybug's companion ) of Yaya Sasame uit Hanayamata.
dat zou wel super gaaf zijn
Summerfly
Geplaatst: 10-12-16 23:23
Het is helaas al een hele lange tijd stil in dit topic maar ik heb nog wel interesse in deze meeting. Zijn er nog meer mensen? Ik zou het evt over willen nemen
Ik ben een beginnende cosplayer en ben ook best benieuwd naar het andere topic om me daar te melden. Het lijkt me erg leuk om anderen te ontmoeten, ik ga mei 2017 naar het Elf Fantasy Fair. Misschien kunnen we daar ontmoeten?
Leuk dat er nog animo voor is! Als mie123gie het niet erg vind ga ik een nieuw topic aanmaken. Voor de datum zat ik te denken aan februari/maart, iemand nog een voorkeur?