[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:08

arizonagreen schreef:
Hairstyliste en mua heb ik kunnen regelen! Wel beide nog in opleiding, maar gaan er wat moois van maken! Fotografen er ook akkoord mee dat de mua en hairstyliste wat foto's voor portfolio gebruiken? Ze vragen er verder beide niks voor en blijven er gezellig de hele dag bij! Zou fijn zijn als de modellen wel zelf alvast foundation kunnen opdoen, en als ze t netjes kunnen contouren/wenkbrauwen aanzetten, maakt de mua of evt ik t af! Mochten er speciale wensen zijn qua kapsels of makeup looks, stuur mij even een goede foto van jou zelf, en van je voorbeelden, dan kan ik t weer naar de mua/hairstyliste doorsturen om te kijken wat mogelijk is en hoor je of t kan! :) Wij hebben dr in ieder geval zin in!

Wat gaaf!! Super! *\o/*

Zeker omdat het voor dit thema lastig is om een geschikte mua en hairstyliste te kunnen regelen. Het is toch vaak net even wat anders.

Wij hebben er ook zin in! *\o/*

Anoniem

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:23

Super van de mua en visagiste! *\o/* 20 min moet genoeg zijn toch? Per ronde

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:45

Ik weet niet zeker of ik als model mee ga, alleen als mijn moeder dit goed vindt.
Ikzelf heb geen foundation en teken nooit mijn wenkbrauwen dus dit zou ik niet thuis kunnen doen.
Ik moet nog even kijken hoe of wat.

En haarstyliste: succes alvast met mijn dikke, lange haar _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 14:48

Zoals het er nu uit ziet:
Afbeelding

Alles is nog wel onder voorbehoud van de tijd die de visagiste(s) nodig hebben & de haarstyliste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:58

Ik vind het er prima uit zien :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:05

Ja als jullie me echt nodig hebben hoor ik het wel!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:01

Oh toch veranderd van koppel, had liever iemand gehad die wat meer ervaring had.. :o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 23:35

DShots schreef:
Oh toch veranderd van koppel, had liever iemand gehad die wat meer ervaring had.. :o

Naast dat ik me niet kan vinden in deze (in mijn ogen onbeschofte) opmerking, vind ik het vreemd en jammer dat je mij er niet persoonlijk over hebt benaderd. Zoals ik al aangaf heb ik wat moeten schuiven in de fotografen en ik doe mijn best om met iedereen rekening te houden. Zie je liever iets anders? Dan staat mijn pb-box natuurlijk open ;). Of ik er wat aan kan doen is een tweede... Ik doe mijn best voor iedereen om het een zo leuk mogelijke dag te maken.
Ik vind het ronduit kwetsend om zo iets op internet te kwakken en aangezien ik het je eerder heb zien doen vind ik dit ook ontzettend jammer. Alsof je niet begrijpt dat je nu iemand zijn/haar gevoelens ontzettend kan kwetsen. Je kan van iedereen leren, ongeacht veel of weinig ervaring. We houden uiteindelijk allemaal onze eigen stijl. Ik kan hier nog uren over doorgaan, maar ik vind het ronduit onbeschoft wat jij zo neer zet en vind het dan ook gepast dat je je bericht laat aanpassen en je excuses aanbied.

Mocht je ergens tegen aanlopen of het ergens niet mee eens zijn, dan kan je me via PB bereiken. Ik sta het namelijk niet toe om iemand de grond in te drukken rondom een meeting die ik organiseer.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:01

Willen alle modellen mij aub een duidelijk foto van hun gezicht/haar sturen, en evt voorbeeld foto's van de visagie/hairdo die je zou willen? Dan kan ik dat bespreken met de mua's/hairstyliste, als ik niet optijd foto's heb kan ik niks met ze doorspreken, waardoor t resultaat minder kan zijn/langer kan duren dan nodig...

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:25

misschien is t ook een idee om van alle fotografen en modellen wat foto's/portfolio linkje neer te zetten? Omdat we nu met wat nieuwe mensen zitten begreep k, ik vind t in ieder geval als model altijd fijn om te weten hoe iemand fotografeert... :o En de meeste fotografen willen denk ook graag weten waar ze mee moeten werken?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:35

Ik weet niet zo goed wat ik wil qua make-up, is het goed als ik vanavond wat foto's stuur van verschillende kledingstukken die ik heb? Dan kan iemand mij misschien een beetje helpen :o

Moet de duidelijke foto naar jou toe, zonder make-up zijn?

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:05

mingming schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik wil qua make-up, is het goed als ik vanavond wat foto's stuur van verschillende kledingstukken die ik heb? Dan kan iemand mij misschien een beetje helpen :o

Moet de duidelijke foto naar jou toe, zonder make-up zijn?

Makeuploze foto is wel zo prettig ja Anders ziet de visagiste alsnog niet goed je eigen lijnen/gezichtsvormen etc... Evt als je kleding foto's meestuurt gaat t vastwel goedkomen! sturen wij jou desnoods wat dingen die tof zouden zijn dat je kan kiezen :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 10:02

arizonagreen schreef:
misschien is t ook een idee om van alle fotografen en modellen wat foto's/portfolio linkje neer te zetten? Omdat we nu met wat nieuwe mensen zitten begreep k, ik vind t in ieder geval als model altijd fijn om te weten hoe iemand fotografeert... :o En de meeste fotografen willen denk ook graag weten waar ze mee moeten werken?

Ga ik achteraan!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:16

Mijn berichtje was niet aanvallend bedoeld hoor? Maar ik kom naar een meeting om te leren.
Tuurlijk de ene fotograaf heeft meer verstand hier van dan bijvoorbeeld paarden fotografie.
Maar ik ga wel liever eerlijk gezegd met iemand die weet wat ze moeten doen, zodat ik gewoon kan bij leren.
Want daar is een meeting uit eindelijk voor toch? Ik heb niet eens een portfolio voor modellen, want die wil ik hiermee maken.
Ook met 2 modellen op 2 fotografen vind ik bijvoorbeeld al lastig voor een eerste keer :)

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:30

Hier ook een enthousiasteling!

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:44

arizonagreen schreef:
Willen alle modellen mij aub een duidelijk foto van hun gezicht/haar sturen, en evt voorbeeld foto's van de visagie/hairdo die je zou willen? Dan kan ik dat bespreken met de mua's/hairstyliste, als ik niet optijd foto's heb kan ik niks met ze doorspreken, waardoor t resultaat minder kan zijn/langer kan duren dan nodig...

Ik zal morgen even aan de slag gaan met een moodboard en wat duidelijke foto's maken en doorsturen.
Ik heb al genoeg ideeen *\o/*
Is het mogelijk dat ik mijn bos extensions meeneem voor de hairstyliste :') Dan heb ik tenminste een volle bos lang haar hahaha _/-\o_

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:13

babli schreef:
arizonagreen schreef:

Ik zal morgen even aan de slag gaan met een moodboard en wat duidelijke foto's maken en doorsturen.
Ik heb al genoeg ideeen *\o/*
Is het mogelijk dat ik mijn bos extensions meeneem voor de hairstyliste :') Dan heb ik tenminste een volle bos lang haar hahaha _/-\o_

Top! Zou kunnen.... Al denk ik dat er meer tofs te maken is van wat korter haar, ook ivm de tijd die we hebben...

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:45

Kom ik aan met mijn lange haar... :')

Ik denk dat ik misschien iemand anders vrolijk maak als ik de shoot oversla.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:05

leuk, nieuw topic *\o/*
Ik moet even kijken, ik wil erg graag maar locatie is sowieso heel moeilijk voor mij. Is er een mogelijkheid dat ik mee kan rijden met iemand vanaf een station? (utrecht,rotterdam oid?).

Daarnaast weet ik dan alsnog niet 100% zeker of ik mee kan, want zit met scriptie oa. Maar hoop dat ik toch kan:)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:45

Hierbij foto's van mijn (mogelijke) kleding. Ik zit al in pyjama op de bank, dus ik had niet zo veel zin om alles aan te gaan doen :o Dus even foto's vanaf de kleerhangers

Ik heb 3 jurkjes, blauw, roze en wit. Verder een setje van een geel truitje met zalm-kleurig rokje.

Roze, deze ziet er op de foto erg groot uit, maar het is gewoon een XS/S en valt ook mooi smal. Komt denk ik door de wijde kleerhanger oid?:
Voorkant
http://boktimg.nl/img/m/UHaC6M.jpg
Achterkant
http://boktimg.nl/img/m/8Ohja4.jpg

Blauw:
http://boktimg.nl/img/m/byO3fB.jpg

Wit:
http://boktimg.nl/img/m/uAu85I.jpg

Setje:
http://boktimg.nl/img/m/B2Wtc0.jpg

Het gele truitje valt tot iets onder de navel en de rok begint ongeveer op de navel.
Ik heb nog een wat oudere foto ervan (let niet op mijn roze sokken :') )

http://boktimg.nl/img/m/zlGhUQ.jpg

Ik heb mezelf trouwens nooit voorgesteld.
Ik ben Helene en ik ben 17 jaar. Ik heb 4x eerder een foto meeting gedaan :)

En voor het idee wie ik ben: http://boktimg.nl/img/m/V6U8sL.jpg en http://boktimg.nl/img/m/CiXT60.jpg

Zit hier iets tussen qua kleding? Andere stijlen ed kan ik ook nog uit mijn kast plukken, maar misschien zit hier iets leuks tussen?

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:20

@mingming wat een leuke setjes! Vooral het blauwe jurkje, zo leuk! Haha
@Arizona Daar heb je ook wel gelijk in, bij het thema past korter haar misschien beter. Ik zal straks eens even aan de slag gaan met mijn moodboard!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 23:20

DShots schreef:
Mijn berichtje was niet aanvallend bedoeld hoor? Maar ik kom naar een meeting om te leren.
Tuurlijk de ene fotograaf heeft meer verstand hier van dan bijvoorbeeld paarden fotografie.
Maar ik ga wel liever eerlijk gezegd met iemand die weet wat ze moeten doen, zodat ik gewoon kan bij leren.
Want daar is een meeting uit eindelijk voor toch? Ik heb niet eens een portfolio voor modellen, want die wil ik hiermee maken.
Ook met 2 modellen op 2 fotografen vind ik bijvoorbeeld al lastig voor een eerste keer :)

Nee dat kan prima zijn, maar dat wil niet zeggen dat het niet aanvallend/kwetsend over kan komen. Daar draait het hele communiceren om in deze wereld. Iedereen komt naar een meeting om te leren. Zoals ik in mijn vorige bericht al heb gemeld kan je dit gewoon via PB naar mij sturen. Hebben meerderen gedaan. Ik heb namelijk nu met 8 mensen rekening te houden en ik doe mijn best om iedereen zo gelukkig mogelijk te maken. Over de indeling heb ik al uitleg gegeven dus daar ga ik verder niet op in. Mocht je nog iets op te merken hebben of mocht je iets niet bevallen, stuur me aub een PB. En nog steeds verwacht ik excuses van je naar Ysra_Karlijn. Omdat het gewoon niet netjes is hoe je dit hebt gebracht.

Ik ga na maandag nog even naar het schema kijken. Ik ben nu namelijk bezig met mijn afstuderen.

AlwaysH schreef:
Kom ik aan met mijn lange haar... :')

Ik denk dat ik misschien iemand anders vrolijk maak als ik de shoot oversla.

Ik kan je niet dwingen natuurlijk, maar ik zelf zou het super leuk vinden als je er wel bij bent! Maar je moet je er zelf goed bij voelen :).

lovelanga schreef:
leuk, nieuw topic *\o/*
Ik moet even kijken, ik wil erg graag maar locatie is sowieso heel moeilijk voor mij. Is er een mogelijkheid dat ik mee kan rijden met iemand vanaf een station? (utrecht,rotterdam oid?).

Daarnaast weet ik dan alsnog niet 100% zeker of ik mee kan, want zit met scriptie oa. Maar hoop dat ik toch kan:)

Ik rijd vanaf Den Bosch de snelste route. Ik kwam geloof ik langs Dordrecht. Was 15 minuten om voor mij. Dus mocht dit jou helpen, haal ik je graag op :).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 23:33

Citaat:
Modellen:
1. Mandy (Babli) √
2. Zus Mandy (Christel) √
3. Christa (lovelanga) (√)
4. Arizona (arizonagreen) √
5. Isabelle (Sologirl)
6. Alice (xAlice)
7. Helene (Mingming) √
8. Chantal (AlwaysH) (√)

Fotografen:
1. Jikke (Jikkeee) - http://www.jikkehuesken.com - √
2. Natasja (NatassJa) - http://natasja88.wix.com/natasjadeleeuw - √
3. Robin (Rhyddid) - ?
4. Rachelle (RdLFoto) - ? - √
5. Demi (DShots) - http://www.demivanreevenfotografie.nl/ - √
6. Astrid (ValiantS) - http://www.portret4all.nl/ - √
7. Ysra_Karlijn - ? - √
8. Natascha (Peca) - http://www.natascha-rebecca.nl/ - √

Reserve fotografen:
1. manona1994
2. Mowgli7

√ = bevestigd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:36

Super!

Succes met afstuderen!! Hier de stress net weg (nu wachten op de uitslag haha)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:40

Spannend Natascha! En succes Jikke :)

Heeft een van de fotografen nog suggesties voor mijn outfits? Welke is het leukst? Hoeveel setjes moet ik trouwens mee?

En hebben we ook helium ballonnen? Ik zag dat jullie dat de vorige keer wel hadden, en dat lijkt me echt heel leuk!