Ik heb natuurmonumenten gebeld. Het Peeske is niet akkoord, daar is het in het weekend te druk. Alternatief is de parkeerplaats Oude eltenseweg (zijweg Beekseweg).
Ik zou graag van iedereen definitief horen wie wel/ niet meegaat, zodat ik morgen kan doorgeven aan natuurmonumenten of en zo ja hoeveel er komen.
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-15 11:35
De locatie:
SophieMitch
Geplaatst: 23-12-15 21:24
Hoelaat spreken we af? 's Middags kan ik namelijk sowieso, 's ochtends ligt het aan de tijd
@Sophiemitch Ligt aan de groep die mee gaat. Het waren 4 fotografen en 6 modellen, maar ik heb pas van 2 modellen def. dat ze mee gaan, jij onder voorbehoud. Verder geen bevestigingen ontvangen. Als de gehele groep mee gaat, wordt het verdeelt in een ochtend en middag groep.
Beterschap aan Quat Desiree!! Jammer dat jullie niet kunnen, kan hem niet vaak genoeg voor de lens hebben!
Wie hebben we dan tot nu toe wel? Qua modellen en fotografen?
Francii
Geplaatst: 25-12-15 01:39
Sorry van mijn late reactie ..
Ik kan wel komen. Huidige locatie is ook prima! En mocht er nog plek zijn zou ik graag een model extra meenemen, ik was vergeten dat ik mijn nicht beloofd had dat ze de dag na kerst mee kon naar het bos. Paarden zijn dan dus Vinnie en Balou
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-15 10:36
De volgende fotografen hebben zich aangemeld:
1) Sandra Heesbeen Def 2) Anoek van Kol Def 3) Tamara Delleman Def 4) Lonneke Prins Def
De volgende modellen hebben zich aangemeld:
1) Mendy met Baylando of Oliver Onzeker 2) Desiree met Quat Niet 3) Sophie met Senna Def. Middag 4) Jacky met keuze uit 3 Niet 5) Karin met Balou en Vinnie Def. 6) Samantha Kuipers met Cas Def. Ochtend 7) Marleen Kaatman met Zoe Def. Ochtend
Dit zijn de aanmeldingen. Van 1 persoon nog niet doorgekregen of die definitief komt; Mendy.
Ik heb toestemming gevraagd bij natuurbeheer, dat is akkoord. Let er wel op, als jullie willen gaan rijden, heb je wel een vergunning nodig daar!
Denken jullie aan evt. hulp bij de paarden, om af te leiden, oortjes naar voren etc
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-15 13:42
Hierbij het tijdschema. Ik kan deze helaas niet uitprinten, omdat mijn printer het heeft begeven. Mocht iemand deze voor de meeting een aantal keer kunnen uitprinten, zou dat heel fijn zijn
Vlakbij is een grasveldje van de gemeente waar we kunnen longeren, misschien is dat ook wel leuk?
En heeft een van de fotografen misschien een hengstenketting? Ik heb er maar 1 namelijk en die gebruik ik voor Balou dus dan heeft mijn nicht met Vinnie er geen.
Verder heb ik helaas geen tijd meer gehad om kerstspullen te regelen dus heb alleen een kerstmuts