Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faelivrin schreef:Ik wil zelf eventueel ook wel model zijn, heb opzich wel wat uitstraling en redelijk aansprekende ogen. Maar ik weet mezelf nooit een houding te geven voor de camera.![]()
Klik - Klik - Klik - Klik
Eventueel kan ik trouwens mensen oppikken/afhalen, kom van Twijzel maar wil gerust over Leeuwarden CS bijv. rijden, kleine moeite. Vroeg in de ochtend is trouwens om mij ook prima.
Ohja, eventueel kan ik qua MUA ook wel iets betekenen, ben handig met make-up en haar. (zie bijv. foto 1 & 2 hierboven) Is alleen altijd bij jezelf natuurlijk makkelijker dan bij een ander, daar kon ik me nog wel eens op verkijken haha.
Liaatje363 schreef:Mooie meid! enne...geen houding weten voor de camera dat zal goed komen joh!
sunny44 schreef:Wat een super leuk thema! Ik zou graag samen met mijn zusje model willen staan. Ik denk dat ik met mijn paard en mijn zusje met haar hond het onderdeel hunter uit begin 1900 kunnen uitbeelden. Als jullie dat leuk vinden![]()
Ik met mijn paard;
[ Afbeelding ]
Mijn zusje met haar hond;
[ Afbeelding ]
Nog een paar foto's hier te vinden;
http://www.mijnalbum.nl/Album=XTYMSJ73
Faelivrin schreef:Leuk, Amanda! Ik ken je van naam, zou leuk zijn je eens een hand te geven. Waar moet je vandaan komen?