Waar kom je vandaan? Misschien kan ik je ergens ophallen?
Sanniie
Geplaatst: 15-10-15 23:06
Ik heb hier 2 teddyberen staan. En zag dat ik een dubbele afspraak heb staan sorry!! Ik zou echt met alle liefde mee willen maar ben bang dat ik me afspraak niet kan verzetten...
Kan evt wel wat geregeld worden, Maar voor nu de vraag, gaat het nog door?
horserider22
Geplaatst: 19-10-15 20:56
Zijn er genoeg fotografen/modellen? Zo ja, dan zou ik de meeting door laten gaan. Tenzij het een dag van te voren heel slecht weer blijkt te worden. Maar, ik zou ook wel op tijd willen weten of de meeting door gaat. Als ik inderdaad met iemand mee zou kunnen rijden, zou dat fijn zijn.
Volgens mij gaat het toch gewoon door? Zou wel fijn zijn om iets van een schema te zien en tijden enzo. En idd een dag van te voren beslissen of het definitief doorgaat ivm het weer.
Sorry voor het late antwoord! Ik ga even kijken of ik nog modellen kan regelen. Bij ons op stal zijn er vast wel wat
Maureen95
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-15 14:18
Ik heb eventjes een opzetje gemaakt van hoe het rooster eruit komt te zien. Als er meer tijd nodig is, of we doen 2 fotografen samen moeten jullie dat even zeggen. Ben er namelijk niet zo handig in om die schema's te maken
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-10-15 15:05
Heb je maar 5 fotografen? En 5 modellen? Dan zou ik toch 10 fotografen doen, kunnen we in duo's fotograferen...
Edit: 10 min per model vind ik te weinig ook. Minimaal 15 min en met maar 5 modellen vind ik 20 min ook nog kunnen.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 20-10-15 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat het handig is in 2 tallen samen te werken. Misschien is het een optie om 6 modellen en 6 fotografen te nemen en dan te werken met een ochtend en middaggroep.