Dan zijn ze denk in ongewenst gekomen. Ik zal jullie dan op een reservelijst zetten
Hanna_94
Geplaatst: 03-09-15 19:24
Maar normaal gezien gaan fotografen op basis van aanmelding, behalve diegene van het topic, toch? Vind het dan persoonlijk niet zo fijn dat ik nu op een reservelijst beland terwijl ik me eerder had aangemeld dan sommige anderen?
Maar goed, we zullen wel zien. Beter reservelijst dan niets.
Ik zie inderdaad dat jij eerder was inderdaad. Zal even in de topic kijken voor wie je was dan
Amberr09
Geplaatst: 03-09-15 19:35
@DShotsVoor mij geld hetzelfde als Hanna, volgens mij. Vind het persoonlijk ook niet erg 'netjes' dat ik dan op de reservelijst beland terwijl ik me wel op tijd heb aangemeld. Maar oke..
Hm jammer dat daardoor een reserve lijst is. Wacht het af hoe het zich oplost
xBVN
Geplaatst: 04-09-15 07:59
Ik heb me op de dag van het openen van het topic al aangemeld, vind het dan ook niet echt netjes om nu op de reservelijst te komen, omdat jij de mail over het hoofd hebt gezien.
Ik kan ook echt reageren als mn opa met spoed van nederland terug naar frankrijk moet. Omdat het slecht met hem gaat. Er is namelijk kanker aangetroffen en wou deze week met de familie zijn. Het kan altijd de laatste keer zijn
Dan kan ik net zo goed de meeting afblazen want heb nog geen ene aanmelding verder binnen gehad van modellen! En heb al in genoeg topic's reclame gehad
loulou
Geplaatst: 11-09-15 19:13
Heel veel sterkte met je opa.
Maar als je (begrijpelijk) andere prioriteiten hebt kan je inderdaad beter cancelen. Is anders ook niet echt goed voor je naam om allerlei oproepen te doen waar niks van terecht komt
Regendans
Geplaatst: 11-09-15 19:22
Sterkte!
Nogmaals, je kan een oproep doen op Facebook als het nog doorgaat, daar kwamen voor de stippenmeeting ook heel veel reacties op af. Modellen en fotograven.
Maar dan moet het wel doorgaan en niet op het laatste moment worden afgeblazen..
Sorry voor mijn afwezigheid. Opa heeft deze week zijn eerste chemo gehad. We wachten eigenlijk in spanning af met zijn alle eigenlijk.
De meeting valt in mijn vrije week van werk. Mijn moeder en ik hebben besloten dan over te vliegen naar Frankrijk. Dit betekend dat de meeting niet door kan gaan. Mijn opa gaat toch voor de meeting. En ik hoop dat dit ook begrijpt word voor de andere mensen eigenlijk!