Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Modellen
rina - Rina - Eclips of a Moon - AQHA (Quarter Horse) 12 jaar - eerste meeting - Western en Engels - Eclips
maxie - Evelien - No Mercy Me - Quarter Horse - eerste meeting - basis Western - Onder voorbehoud! - No Mercy1No Mercy2
Van - Lynn - Wolf - Konik Polski, 6 jaar - eerste meeting - ohz bitloos/touwhalster - Wolf
f10j - Fabiënne - Zuen - Shetlander, 9 jaar - tweede meeting - mennen - Zuen1 Zuen2
Mcfly - Sharon - Jasper - onbekend, 20 jaar - 1e meeting - bitloos, voet geven, voltigepony geweest - Jasper1 Jasper2
Mcfly - Sharon - Anita - onbekend, 4 jaar - 1e meeting - bitloos, buigen - Anita1 Anita2
Citaat:Opgave fotografen
Boktnaam: Lisanne87
Voornaam: Lisanne
Fotografienaam: -
Camera en lenzen (die je verwacht te gebruiken: Canon 7D, 24-70
Jaren ervaring: 1
Wensen voor portfolio (stijlen): vrijheidsdressuur
Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen:
Kan zondag 16 augustus:
rina - Rina - Eclips of a Moon - AQHA (Quarter Horse) 12 jaar - eerste meeting - Western en Engels - Eclips
maxie - Evelien - No Mercy Me - Quarter Horse - eerste meeting - basis Western - Onder voorbehoud! - No Mercy1No Mercy2
Van - Lynn - Wolf - Konik Polski, 6 jaar - eerste meeting - ohz bitloos/touwhalster - Wolf
f10j - Fabiënne - Zuen - Shetlander, 9 jaar - tweede meeting - mennen - Zuen1 Zuen2
Mcfly - Sharon - Jasper - onbekend, 20 jaar - 1e meeting - bitloos, voet geven, voltigepony geweest - Jasper1 Jasper2
Mcfly - Sharon - Anita - onbekend, 4 jaar - 1e meeting - bitloos, buigen - Anita1 Anita2
Jorinda - Jorinda - Caspian - Fjord, 9 jaar - 1e meeting - Recreatief, heeft inmiddels weer lange manen - Caspian1 - Caspian2 - Caspian3 - Caspian4 - Caspian5 - Caspian6
Citaat:Fotografen:
SanneRocky - Sanne - SanneWichertjes Fotografie - Nikon D3100 met Nikor 50 mm 1.8 & Sigma 70 - 300m 4-5.6 - 2 jaren ervaring +-
Tigress - Marinda - Perfect Memory Photography - Canon EOS70D + Tamron 70-200 - 5 jaren ervaring - Geen speciale wensen, zou wel bijpassend tuig matchend met het ras ontzettend leuk vinden
Gydja - Marthe - Marthe Fotografie - Canon EOS600D + 75-300 - 4 jaar - Bijpassend tuig zo als Tigeress aangegeven lijkt me leuk!
Hollyfield - Ramona - http://www.hodafi-fotoexpositie.weebly.com - Nikon D3200 + Nikor 55-300 - 1 jaar ervaring - geen speciale wensen
Love_Rosie - rosan - http://Www.rosanstokker.nl - Canon 70D+70-200
Lisanne87 - Lisanne - Canon 7D 24-70 - 1 jaar ervaring - vrijheidsdressuur
Jesicaaaa - Jessica - Canon 1200D 18-55 -1/2 jaren ervaring
Jorinda - Jorinda - Caspian - Fjord, 9 jaar - 1e meeting - Recreatief, heeft inmiddels weer lange manen - Caspian1 - Caspian2 - Caspian3 - Caspian4 - Caspian5 - Caspian6
Mariska_28 - Tinker 23 jaar - ...
Adawi - Kitty - Harry - Shetlander 7 jaar - Portret/mennen/losgooi
Adawi - Kitty - Dorus - Shetlander 5 jaar - portret en losgooi
Buurvrouw Sanne, vast model.
sannerocky schreef:Ik zie dat een aantal losgooien in de aanmelding hebben gezet. Dit gaat niet gebeuren. Er is hier helaas geen ruimte voor, plus dat ik het geen fijn idee vind en eigenlijk te veel werk.
Er is een groot breed zandpad en een veldje in de buurt van de locatie. Het veldje is echter eigenlijk een kuil en dus niet echt geschikt voor rijden. Het is wel vrij groot. Ik denk dat we ook het rijden niet echt kunnen gaan volbrengen. Wie is er op tegen om ook dit achterwege te laten? Eventueel zonder zadel er op zitten is natuurlijk geen probleem.
Omdat de laatste twee dingen dus zeer waarschijnlijk afvallen, zou er meer tijd kunnen zijn voor portret/knuffel/stand etc foto's. Wie vind het een goed idee om hier 20 minuten van te maken? Het is vrij veel, dat weet ik. Maar aangezien er verder geen foto's komen lijkt het me een goed idee.