Ik heb iets heel vervelends maar ik kwam vanmiddag op stal en paardlief loopt niet helemaal fijn. Ik hoop dat het beter wordt voor zaterdag maar meld het alvast (: Ziet er niet heel erg uit gelukkig dus ik ga heel hard duimen!!
Balen Ilaan! Ik duim met je mee. Vraagje; Femme heeft lichte zomereczeem en zag vandaag bij terugkomst van mn vakantie dat ze lichtelijk kaal is op haar hoofdje door het krabben. Scheelt dat het zwart is, dus het valt niet heel erg op, maar valt dit enigszins weg te fotoshoppen?
Laat ik het morgen op zijn laatst weten zodat jullie ook duidelijkheid hebben (: Baal echt zelf heel erg! Maar helaas werkt ze niet op batterijen en kunnen dit soort dingen gebeuren
Rachel_x
Geplaatst: 26-06-15 09:04
Ik kan eventueel toch ook nog wat later op de ochtend (rond 11:30-12:00?). Hoefsmid komt namelijk later en hoef ik niet zo lang op stal te wachten. Kan ik haar daarvoor mooi wit wassen
Tja, dat kan nou eenmaal gebeuren, ach t wordt vast gezellig!
Ik ga douchen en dan pak ik mn laptop erbij en verander ik t schema even
elle108030
Geplaatst: 27-06-15 15:27
ben al begonnen met wat bewerken.
evelien1000
Geplaatst: 27-06-15 15:51
Mooie foto's Elle!
Ook ik ben al begonnen met bewerken Komende week heb ik toetsweek waardoor het allemaal iets langer kan duren, sorry hiervoor! Hier alvast voor iedereen een foto. Zou iedereen mij een pb willen sturen met zijn email adres? En aub een beschrijving welk paard bij jou hoort
elle108030
Geplaatst: 27-06-15 16:00
wauw Evelien, heel gaaf. goals wat gebruik je voor fotoshop??
Jij heb ook mooie fotos hoor evelien! K ben met de mijne nog niet helemaal tevreden, maar voor n jaar geen of amper paardenfotos tw hebben gemaakt, valt t niet tegen haha