Tss niet eens of ik kom joyce?:p en ik zal het oppakken! Even een avondje bios&uiteten en dan zal ik even een aanmeldinformatie neerzette n! Een zondag komt mij persoonlijk het beste uit, een zaterdag kan ik vrij vragen. En jullie?
Het liefst op zondag Maar een zaterdag vrij vragen lukt misschien ook wel. En natuurlijk de datum hihi
Sparky10 schreef:S_imonee schreef:Ik kan alleen 18 oktober.Dan kan jij niet en ik ook niet autumn dessert trailIk kan ook om die reden niet, komen we elkaar daar vast tegen
eh voor mij helaas niet 24 oktober endurance , dus dan heeft die de 25e echt even een off day .. sorry
Datumprikker misschien Marlijn? En dan gewoon de datum met de meeste stemmen, wie niet kan heeft pech.
Ik heb tot nu toe bijna elke zondag al wel wat. Ik wacht gewoon de datum af en dan zie ik wel of ik mee kan!
Ik geef me graag op met Diva of Jacintha! Lijkt me leuk!Jacintha is een 25 jaar jonge welsh pony die 'mooi' oud is.Of Diva een 5 jaar jonge shetlander.Beide zijn merries.Diva kan mits er goede draadjes zijn los. En Jacintha kan altijd los in een paddock. En als ik het vertrouw zelfs zonder halster.
De link voor de datum prikker! Even invullen met je boktnaam en emailadres alsjebliefthttp://prik.kr/pdxcs2x7dzzsnjqf--Als de datum bekend is laat ik de modellen zich opnieuw opgeven zodat we weer een overzichtje hebben!
ik had mezelf eerst opgegeven met mijn haflinger Arthis maar aangezien hij inmiddels verkocht is wil ik me opgeven met me andere paardje;Sabor een 6 jarige PRE ruin
Jammer dat Arthis verkocht is, maar dit paardje op de foto zetten is ook geen straf ^.^ Ik ga de datumprikker invullen.Edit: Ik moet tegen die tijd wel even kijken of er geen familie uitjes of etentjes zijn, maar ik denk dat dat wel goedkomt.