Ik was een paar dagen op vakantie.. Ff bij gelezen! Kasteel doornenburg is mooi maar niet voor actie foto's alleen stand maar dat is wel gaaf. 27 juni heb ik ook al een meeting dus dan zou voor mij 28 niet zo heel perfect uitkomen.
Shauniraquel
Geplaatst: 19-05-15 08:40
Ik zou wel als fotograaf mee willen eventueel als de datum bekend is
Als het kan wil ik ook graag mee. Kasteel Doornenburg is vlakbij, misschien kan ik m'n schoonzusje overhalen om te fotograferen. (NAIWHL, zij heeft ook een topic met foto's van mijn knollies) Kunnen actiefoto's niet in het weiland bij het kasteel? Daar staat regelmatig het 'kasteelpaard', Sara ken jij zijn eigenaar? De binnenplaats is alleen over een houten bruggetje te bereiken, daar kan een paard overheen, maar als het nat is of met ijzers...
Haha LisaFaded. Nee @kamsel ik ken de eigenaar niet, maar mijn vader wel en ik ken wel iemand die daar werkt. 28 juni gaat hem dan niet worden, maar zullen we het gewoon op 21 juni zetten of zijn er mensen die dan echt niet kunnen? Als we eerst een datum hebben en weten wie er wel en niet meegaan dan komt de plaats ook wel in orde! Ik kan natuurlijk een datumprikker aanmaken, maar als 21 juni bij iedereen kan is dat net zo makkelijk!
Jawel hoor Liinn dat was in de polder in Angeren, aan de rivier. Weet niet of daar los kan, maar sowieso mooie standfotos aan het water en bij de bomen. Ik vind t prima
@Flowq denk dat Gendt niet gaat lukken, want de polder is helemaal dichtgemaakt met hekken en bij het water loopt n kudde koeien. Maar zoals ik al zei doen wij paardentransport en als wij toch naar angeren of doornenburg ofzo moeten rijden kun je voor een kleine bijdrage wel meerijden (als je paard goed te laden is)
Flowq
Geplaatst: 20-05-15 10:42
De grote weilanden in de polder kun je nog steeds in
Waar dan? Want ik ging eerst altijd naar die kuil bij het water maar die hekken rechts van dat stuwdammetje zitten allemaal op slot.. Bedoel jij dan als je de polder in rijdt rechts?
Ohja tuurlijk, stom. Ik bedoelde links hahaha. Maar de laatste keer dat ik daar kwam zat t hek op slot.. Ben er lang niet geweest dus weet niet of het nu toegankelijk is en of het een mooie plek is voor foto's?