voor mij niet :p Werk bijna altijd op zaterdag en zondag. zo 7 juli heb ik vrij za 13 juli vrij Dat zijn de enige dagen in het weekend wanneer ik kan, doordeweeks moet ik ook veel werken maar daar kan ik eventueel ruilen met iemand, als ik het van te voren weet.
Misschien kan ik mijn gezinnetje ook wel voor de foto's fixen ovb datum
Joscaa
Geplaatst: 23-05-15 13:48
Afhankelijk van de nieuwe datum wil ik wel mee als model, huidige datum kan ik ook. Eindelijk een keer een mensenmeeting die niet aan de andere kant van het land is.
Maakt voor mij niet uit, ik werk dagelijks tot uurtje of 12/1, maar heb vaker door de weeks een vrije dag dan in het weekend, maar als het niet volgende week al is, valt er altijd een dag vrij te vragen/te wisselen.
Voor mij maakt het niet uit. Mijn rooster is tot en met september al bekend en heb zo'n 3 dagen doordeweeks vrij.
Moet ik mijn foto's trouwens nog naar 1 van de mensen die het organiseert sturen? Wil ze liever wegens privacy niet zelf op bokt zetten wegens mensen die mijn account precies volgen.
Ben nu erg druk want sta morgen zelf model voor een meeting, zal na het weekend even wat datums opnoemen en even de lijst updaten ik zat te denken aan 20 min per model en op het laatst misschien nog duo's?