[P] [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Re: [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:19

Ehhm, ligt eraan haha. Eerst maar eens de foto's, maar die komen eraan :)

Als het even kan vind ik het wel fijn om met Piekosjj samen te staan. Ik weet niet of dat kan?

zhippo

Re: [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:13

Ik overweeg te komen maar voor mijn portfolio zijn niet alle modellen interresant genoeg helaas. Misschien moet je meer de tijd geven om te schrijven, het was sowieso kortdag om iets langer dan een maand voor een meeting dit topic te openen waardoor veel mensen dit zullen missen. Ik bedenk het me nog ff

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:06

Jammer dat er zo weinig aanmeldingen komen, terwijl die andere twee meetings op de zelfde locatie wel steeds voldoende aanmeldingen hebben... (en daar was er een minstens net zo laat met het openen van een topic...)
Maar hoe dan ook komen mijn paardjes graag model staan, zelfs voor maar 2 fotografen, vinden ze helemaal niet erg hoor! ;)

Ik heb eventueel wel paaltjes en lint, maar kom te voet naar de weerterbergen dan, dus zou niet weten hoe ik dat ook nog mee moet slepen :=

zhippo

Re: [P] [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:23

Het klopt inderdaad dat de vorige meetens wel echt druk waren!

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:57

Ik zou ook graag nog een overzichtje zien van alle modellen, want nu staan er bij 2 modellen niet eens foto's bij.

Aangezien het voor mij best een endje weg is wil ik wel dat het de moeite waard is zeg maar O:)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 15:23

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:52

Bij deze meld ik mij en Piekosjj af. Er zijn andere plannen gemaakt en tevens is er te veel onduidelijk. Verder is het voor mij persoonlijk ook geen geweldig portfolio materiaal.

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:15

Jammer hoor...
Wie zijn er dan nog over? of is dat alleen Remo nog dan?
Hoe dan ook, als iemand het interessant vind, zijn jullie altijd welkom om te komen oefenen met/op mijn paarden en hond, ook als jullie alleen maar portfolio aanvulling willen zijn jullie welkom trouwens... ;)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:46

Nee ik ben dan ook niet aanwezig

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 11:20

Is prima hoor! snap alleen niet helemaal wat er dan precies onduidelijk is? naar mijn idee staat alles heel duidelijk op de site!? :j

Als het goed is zijn Marlies en Anne er wel bij (?) dus nog 2 fotografen en dan zijn we compleet! ik ga nog maar eens even een keer rondvragen en dan zien we wel!

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:15

Is het anders een idee om de meeting wat naar achteren te verplaatsen? Op die manier hebben modellen en fotografen nog de kans om zich aan te melden.

Waarschijnlijk vinden mensen het wat onduidelijk omdat alles op de site vermeld staat, maar niet in het topic. Per model staat wel 'n foto op de site, maar er is geen duidelijk overzicht met meerdere foto's en de gegevens van de modellen (welk niveau, bijzonderheden ect). Kan me voorstellen dat voor een fotograaf prettig is om dat allemaal in 1 overzicht te kunnen zien. :)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 21:49

op dit moment is verplaatsten voor mij geen optie, ofja niet naar binnenkort. ik ga het na de vakantie erg druk krijgen met school en de tijd ik heb zit dat ook al bijna helemaal vol gepland. zomervakantie zou een optie zijn, maar dat duurt nog zo lang haha :')

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:59

Willen jullie ook honden als model of is deze meeting alleen voor paarden & pony's?

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 22:18

cassini schreef:
Willen jullie ook honden als model of is deze meeting alleen voor paarden & pony's?

Honden waren wat mij betreft geef probleem geweest maar op dit moment heb ik genoeg modellen en ben ik alleen nog opzoek naar 2 of 3 fotografen!

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 17:10

Gezien de we nogsteeds niet genoeg fotografen hebben en de weersverwachtingen voor zondag ook niet zo best zijn lijkt het me verstandig om het te verplaatsen.

De nieuw datum zou ik zo niet weten.. ik zou een lijstje kunnen maken en dan kunnen kijken welke datum de meeste kunnen. Zouden de fotografen/modellen die dit zien zitten me een pb kunnen sturen?

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 10:50

Niemand meer die nog mee wil doen op een andere datum? :D heb pas 1 pb gehad namelijk!

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:48

oops, tijdje niet op bokt gekeken maar zal je ff een pbtje doen ;)

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:55