[P] [N-H] Thema Cowboy's vs Indianen, Bergen en Schoorl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xcarlosx

Re: [P] [N-H] Thema Cowboy's vs Indianen, Bergen en Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:03

Heb t op school nagevraagd en heb dan gelukkig vakantie :) dus kan mee

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 13:15

Is het een idee om het nog een weekje aan te kijken en dan beslissen of stemmen nog nodig is?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 13:15

it_is_me schreef:
Is het een idee om het nog een weekje aan te kijken en dan beslissen of stemmen nog nodig is?

helmaal prima hoor :j

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 12:07

Ik en Amy zijn op het idee gekomen om in de avond nog naar het strand te gaan met onze paarden ( na de meeting ) om mooie zonsondergang foto’s te kunnen maken. Als fotografen het leuk vinden kunnen ze natuurlijk mee, en evt andere modellen die het ook leuk vinden.

Tevens zijn we aan het kijken of we meertje kunnen vinden in bergen/schoorl waar we met de paarden in kunnen om foto’s te maken na het rijden/losgooien.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 12:17

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 16:59

Lijkt me een leuk idee, maar dan zou ik, gezien het aantal modellen, wel wat later op de middag beginnen met fotograferen! In het water los is helemaal awesome, rijden ook! Lijkt me allemaal leuk, vooral omdat er niet veel modellen zijn, kunnen we mooi wat speciaals ervan maken!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:05

Lijkt me ook een leuk idee, in het water! Evt zou ik in de avond nog kunnen, ligt er aan of ik de rest van de dag bij iemand kan bijven en mee-eten (samen met naomi) aangezien mijn ouders werken en ons dan pas in de avond op kunnen halen

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:15

teiger150 schreef:
Ik en Amy zijn op het idee gekomen om in de avond nog naar het strand te gaan met onze paarden ( na de meeting ) om mooie zonsondergang foto’s te kunnen maken. Als fotografen het leuk vinden kunnen ze natuurlijk mee, en evt andere modellen die het ook leuk vinden.

Tevens zijn we aan het kijken of we meertje kunnen vinden in bergen/schoorl waar we met de paarden in kunnen om foto’s te maken na het rijden/losgooien.

Je mag in schoorl (pwn waterleidingduinen) in de duinen niet van de paardenpaden af. Dit is al vaker geopperd in meerdere topics, ik denk dat je even moet kijken naar oudere topics en misschien naar het oude hof kan gaan, daar mag het (mits je toestemming vraagt) en er mag niet worden losgegooid. Geloof me maar dat als je zomaar een watertje opzoek en je paard los gaat gooien en de boswachter komt controleren dan heb je een fikse boete.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:20

Leuk idee, maar wordt voor mij wel wat lastiger ivm het thuisfront. Misschien handig om eerst voor het thema een locatie en tijd te bepalen? Volgens mij is er trouwens geen meertje bij Bergen/Schoorl en mag je overdag niet met paarden het strand op... Als ik mij niet vergis...

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 17:43

Ik heb vanmiddag samen met Amy een mail gestuurd naar PWN als dit gebied niet kan/mag dan zal ik een mail sturen naar de schoorlse duinen (natuurmonumenten of staatsbosbeheer beheert dat heb nog niet uitgevonden wie, des noods mailen we bijde). We zagen op google maps wel een meertje in de schoorlse duinen ( maar hier vragen we natuurlijk eerst toestemming voor).

wat strand betreft, ik en Amy gaan na de meeting met de paarden ergens eten of we leven die avond op ons lunchpakketje en gaan daarna door naar het strand (tegen de avond mocht je volgens mij vanaf 7 uur op het strand). was meer als fotografen/modellen het nog leuk vonden om daarzo wat fotojes te maken dan kunnen we daar ook nog een beetje race :) ( en evt longeerlijntje meenemen, jackie kan gewoon los zonder lijn die vind het altijd wel gezellig ;))

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 13:39

We hebben vandaag naar staatsbosbeheer gebeld, en mogen in de Schoorlse bossen gewoon gratis rij en portret foto's maken :). Voor losgooi foto's gaan we morgen naar de boswachter bellen die over dat gebied graat, we hebben ook een keer naar pwn een mailtje gestuurd maar daar word niet op gereageerd (tevens hebben we vernomen dat je bij hun moet betalen). Bij deze lijkt het me handig om in iedergeval Schoorl aan te houden als gebied :D!

Tevens heb ik op de vorige pagina een keer voor gesteld om 7 Mei aan te houden, ik heb tot nu toe niemand gehoord die op donderdag niet kon, zullen we dan donderdag aanhouden? Dan hebben we in iedergeval alvast een datum ;).

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 13:39

..... ik was even vergeten dat ik vandaag beter geen smiley's kan gebruiken _o-

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:00

Heb je een email? Dan mail ik foto's. .

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 16:07

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:08

Ik ga thuis even overleggen maar denk dat donderdag wel kan. Mits iemand ons kan ophalen bij het dichtstbijzijnde station of er moet een bus heen gaan.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:38

love__mandy schreef:
Ik ga thuis even overleggen maar denk dat donderdag wel kan. Mits iemand ons kan ophalen bij het dichtstbijzijnde station of er moet een bus heen gaan.

Van waar moeten jullie komen?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:39

Ik kom uit Den helder en kan tot alkmaar noord gratis reizen met de trein.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:57

puppy1128 schreef:
Ik kom uit Den helder en kan tot alkmaar noord gratis reizen met de trein.

Aangezien ik met haar meereis, voor mij t zelfde, al woon ik zelf in Julianadorp

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:52

Zal is even kijken, denk dat ik jullie wel op kan pikken dan

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 10:47

teiger150 schreef:
Citaat:
1. Priscilla – teiger150 – Jack – Tinker (irish Cob) – Bijz: kan enkele VD kunsjes zoals Liggen, blok enz. heeft veel beharing. hoofd: [ Afbeelding ] hele paard: [ Afbeelding ]
2.
3.
4.
5.
6.

Indianen paarden.
1. Amy – amybaltus – Bloem – Franse rijpony – Bijz: Super life, kan ook enkele truckjes – Hoofd:[ Afbeelding ] hele lichaam: [ Afbeelding ] Kan niet op gestemd worden.
2. Priscilla – teiger150 – Martje –Fjord – Bijz: kan gereden worden op neckrope, en enkele truckjes Hoofd: [ Afbeelding ] hele paard: [ Afbeelding ]
3. Ambiiee - Whitney - paint - foto hoofd [ Afbeelding ] lichaam: [ Afbeelding ]
4.
5.
6.

Fotografen
1. KimdeGroot94 - Kim de Groot Fotografie - http://www.kimdegrootfotografie.nl
2. Phiep - Philippine - http://creatingmomentsfotografie.jimdo.com (ovb datum)
3. puppy1128 - Naomi - http://n-joyphotography.weebly.com/
4. love__mandy - Mandy - http://mlkfotografie.weebly.com/
5. Poess91 - Kim - http://www.500px.com/KimGudde
6. Jolliej - Jolanda - http://jolliespictures.weebly.com/
7. xcarlosx- marit - http://www.carlophotography.weebly.com
9. It_is_me - Janet - http://www.jcofotografie.weebly.com
10. Larissa96 - LMH Photography - https://www.facebook.com/pages/LMH-Phot ... 031?ref=hl
11.
12.

Reserve fotografen

lijst weer up to date gemaakt :). Ambiiee ik zie nu pas dat ik jou ook op Facebook heb ;) hihi, met jou paardje kan je zowel western als indiaan hij is erg gaaf zeg.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 11:47

Heb je ook al een tijd in gedachte?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 13:42

Heb het er net met mijn collega Amy ;) over gehad en wij dachten dat om 1 uur verzamelen en dan gezamenlijk (als we compleet zijn) het bos in te lopen en rond 2 uur te beginnen.

5 of 6 mei gaan amy en ik alvast de plekken uitzoeken in het bos.

Dan hebben wij ook nog de tijd om na afloop rustig richting het strand te rijden en onder weg nog ergens te eten.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 14:41

We hebben een locatie gekregen!!!! *\o/*

We hebben vanmiddag nogmaals staatsbosbeheer gebeld voor een losgooi locatie. En hij ging direct met ons mee denken waar we dat veilig konden doen. We mogen achter het restaurant de berenkuil op een veldje waar je normaal paarden vast kan zetten losgooien midden in het bos.

We hebben de meneer veder belooft om gewoon op de ruiterpaden te blijven en veder natuurlijk geen natuur/dieren te storen. Ik en Amy gaan wel een paar regeltjes, voor een veilige en gezellige fotomeeting.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 14:51

Is het een idee dat ik en amy een foto-route uitstippelen het gebied is namelijk gigantisch groot en echt prachtig, wij hebben bij elke weg die we nemen via google maps weer nieuwe inspiratie ;) haha. Het zou zonden zijn om op 1 plekje portret foto's te maken en op 1 plekje rijfoto's. Het word dan wel een middagje bewegen als jullie dat leuk lijkt :).

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 15:12

Leuk idee om een foto route uit te stippele! Maar voor mij wordt het eerlijk gezegd wel heel tijd rovend als we om 1 uur verzamelen en 2 uur pas starten met de foto's. Met de auto ben ik namelijk ook al zo' n 45 min. onderweg.