Tigress schreef:Meh balen. Dan hou ik me uit dit topic verderJammer
Graag hier blijven. Ik wilde met jou carpoolen omdat het mij anders te duur is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Tigress schreef:Meh balen. Dan hou ik me uit dit topic verderJammer
Graag hier blijven. Ik wilde met jou carpoolen omdat het mij anders te duur is.
Naoom_ schreef:Jullie wilden eerst toch 2 meetings organiseren? Misschien een idee om voor degenen die nu niet in de lijst staan nog een meeting te organiseren? Dan heeft iedereen de mogelijkheid om toch mee te gaan als ze kunnen/willen.
DShots schreef:Kijk het is niet slecht commentaar, maar heb 3x gevraagd of mensen de datum prikker willen invullen. Ook 2x aangegeven in de bokt topic van de hk. Na een tijdje moet er wel een datum worden vast gesteld. Daarom hebben Sharon en ik ook besloten, om de mensen die gestemd hebben, voorrang te geven dan mensen die niet stemmen. Daarom wouden wij ook 2 datum's, maar volgens mij was daar geen behoefte aan als ik het zo begrijp
Cchanny schreef:DShots schreef:Kijk het is niet slecht commentaar, maar heb 3x gevraagd of mensen de datum prikker willen invullen. Ook 2x aangegeven in de bokt topic van de hk. Na een tijdje moet er wel een datum worden vast gesteld. Daarom hebben Sharon en ik ook besloten, om de mensen die gestemd hebben, voorrang te geven dan mensen die niet stemmen. Daarom wouden wij ook 2 datum's, maar volgens mij was daar geen behoefte aan als ik het zo begrijp
Ik heb een keer aangegeven dat datumprikker bij mij niet werkte.
Zou graag op de reserve lijst willen
WildDreams schreef:Cchanny schreef:Ik heb een keer aangegeven dat datumprikker bij mij niet werkte.
Zou graag op de reserve lijst willen
Geef maar apart op via pb
Edit: dat laat ik aan Demi over om deze lijst te veranderen, anders wordt het weer een chaos
JNSW schreef:Lara & Justine ik zag in het andere topic (dat topic waarin eerst werd besproken) dat jullie wel gewoon op de lijst staan? Gelukkig! Ik bedoel ik kan me al herinneren dat vanaf het begin dat ik er in zat Lara er ook al in zat, Justine geloof ik volgens mij ook regelmatig?
JNSW schreef:Lara & Justine ik zag in het andere topic (dat topic waarin eerst werd besproken) dat jullie wel gewoon op de lijst staan? Gelukkig! Ik bedoel ik kan me al herinneren dat vanaf het begin dat ik er in zat Lara er ook al in zat, Justine geloof ik volgens mij ook regelmatig?
WildDreams schreef:Oké hier is het plan
Omdat alles een beetje door elkaar is gelopen hebben we besloten om het eerlijk te houden, toch twee meetings te organiseren.
De tweede meeting is voor degenen die door omstandigheden niet hier naartoe kunnen gaan (dus ook tekort aan carpoolen etc.)
Als je de andere meeting wil joinen (mits je niet op deze lijst staat en hiervoor genoemde redenen), dan word je gevraagd HIER de datumprikker in te vullen
Naar aanleiding van die aanmeldingen maak ik een topic deel twee aan waar de modellen zich apart kunnen opgeven