[P] Gave meeting in Herperduinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:20

Tigress schreef:
Meh balen. Dan hou ik me uit dit topic verder :) Jammer :)

Graag hier blijven. Ik wilde met jou carpoolen omdat het mij anders te duur is. -O-

DShots

Re: [P] Gave meeting in Herperduinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 20:26

Kijk het is niet slecht commentaar, maar heb 3x gevraagd of mensen de datum prikker willen invullen. Ook 2x aangegeven in de bokt topic van de hk. Na een tijdje moet er wel een datum worden vast gesteld. Daarom hebben Sharon en ik ook besloten, om de mensen die gestemd hebben, voorrang te geven dan mensen die niet stemmen :). Daarom wouden wij ook 2 datum's, maar volgens mij was daar geen behoefte aan als ik het zo begrijp :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:32

magda_90 schreef:
Tigress schreef:

Graag hier blijven. Ik wilde met jou carpoolen omdat het mij anders te duur is. -O-

Misschien kan ik je ergens centraal oppikken Magda? :) Rotterdam of Utrecht?
Mocht je geen andere oplossing kunnen vinden.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:33

magda_90 schreef:
Tigress schreef:

:')

Als ik op de reservelijst sta verwacht ik niet dat ik er nog bij zal komen :')

@DShots;
Ik vind het niet echt een eerlijke manier van meegaan of niet. Ik was er in het vorige topic op tijd bij, en omdat ik het ontzettend druk heb gehad om alles overal bij te lezen loopt het nu mis.
Verder geen probleem, als dit jullie manier is dan is dat zo :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:34

Ik hou verder mijn mond en zie rond augustus de foto's wel verschijnen in de HK

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:35

Ik moet uit Leeuwarden komen en zowel met ov als met de auto kost het mij erg veel. Vandaar dat ik met Marinda wilde carpoolen.
Ik houd het in de gaten en bekijk tegen die tijd de mogelijkheden nog eens.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:37

Ik heb niks hier over besloten hoor, ik ben er gewoon mee eens geworden omdat ik zelf geen andere optie wist

Weten jullie een betere oplossing qua fotografen dan? Dat is meer dan welkom :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 20:38

Als je op de reservelijst komt Marinda, zal je de eerste zijn. Want dan geven de voorrang op de hk fotografen natuurlijk. :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:40

Als iedereen die deze datum zeker weten kan, een mailtje naar sharry@live.nl verstuurt, dan maak ik een lijst met de fotografen die zeker kunnen. Dan kunnen we verder overleggen hoe en wat

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:41

Jullie wilden eerst toch 2 meetings organiseren? Misschien een idee om voor degenen die nu niet in de lijst staan nog een meeting te organiseren? Dan heeft iedereen de mogelijkheid om toch mee te gaan als ze kunnen/willen. :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:42

Naoom_ schreef:
Jullie wilden eerst toch 2 meetings organiseren? Misschien een idee om voor degenen die nu niet in de lijst staan nog een meeting te organiseren? Dan heeft iedereen de mogelijkheid om toch mee te gaan als ze kunnen/willen. :)

Top plan! Dan doen we dit gewoon, ik neem die meeting wel onder handen, dan zit Demi niet met mailtjes van twee door elkaar. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:44

Ik ga alleen mee als ik kan carpoolen, heel jammer maar ik heb een zuipschuit die totaal niet zuinig rijdt. :n
Ik houdt sowieso ook de treinkaartjes in de gaten met aanbiedingen, maar dan weten jullie dat iig.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:02

Oké hier is het plan

Omdat alles een beetje door elkaar is gelopen hebben we besloten om het eerlijk te houden, toch twee meetings te organiseren.

De tweede meeting is voor degenen die door omstandigheden niet hier naartoe kunnen gaan (dus ook tekort aan carpoolen etc.)
Als je de andere meeting wil joinen (mits je niet op deze lijst staat en hiervoor genoemde redenen), dan word je gevraagd HIER de datumprikker in te vullen

Naar aanleiding van die aanmeldingen maak ik een topic deel twee aan waar de modellen zich apart kunnen opgeven :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:03

DShots schreef:
Kijk het is niet slecht commentaar, maar heb 3x gevraagd of mensen de datum prikker willen invullen. Ook 2x aangegeven in de bokt topic van de hk. Na een tijdje moet er wel een datum worden vast gesteld. Daarom hebben Sharon en ik ook besloten, om de mensen die gestemd hebben, voorrang te geven dan mensen die niet stemmen :). Daarom wouden wij ook 2 datum's, maar volgens mij was daar geen behoefte aan als ik het zo begrijp :)

Ik heb een keer aangegeven dat datumprikker bij mij niet werkte. :=
Zou graag op de reserve lijst willen.

Edit: hij doet het nu dus weer niet..
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 11-03-15 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:03

Cchanny schreef:
DShots schreef:

Zou graag op de reserve lijst willen

Geef maar apart op via pb :)
Edit: dat laat ik aan Demi over om deze lijst te veranderen, anders wordt het weer een chaos :P

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:04

Ik vind dit ook wel jammer, ik heb netjes de prikker ingevuld, en ben beschikbaar op deze datum, en toch sta ik niet op de lijst? Erg jammer..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:05

WildDreams schreef:
Cchanny schreef:
Zou graag op de reserve lijst willen

Geef maar apart op via pb :)
Edit: dat laat ik aan Demi over om deze lijst te veranderen, anders wordt het weer een chaos :P

Ik wil graag achteraan in de lijst aansluiten. Aangezien dat het eerlijkste is. :j

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:19

Lara & Justine ik zag in het andere topic (dat topic waarin eerst werd besproken) dat jullie wel gewoon op de lijst staan? Gelukkig! Ik bedoel ik kan me al herinneren dat vanaf het begin dat ik er in zat Lara er ook al in zat, Justine geloof ik volgens mij ook regelmatig?

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:24

JNSW schreef:
Lara & Justine ik zag in het andere topic (dat topic waarin eerst werd besproken) dat jullie wel gewoon op de lijst staan? Gelukkig! Ik bedoel ik kan me al herinneren dat vanaf het begin dat ik er in zat Lara er ook al in zat, Justine geloof ik volgens mij ook regelmatig?

Ja dat klopt! Maar deze lijst was gemaakt naar aanleiding van de mensen die hebben aangegeven deze datum te kunnen. Dit is allemaal een beetje mis gegaan :=

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:25

JNSW schreef:

Daarom heb ik ook nu aangeven dat ze mee mogen mochten ze willen. En anders voor de nieuwe datum kunnen stemmen. Maar die locatie word ook een andere plek :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:31

Iedereen die al een lange tijd vast mee praat in het topic heeft voorrang op de reservelijster vind ik ook btw :o anders voel ik me nog schuldig. Ik kom net kijken en als ik dan toevallig mee kan is dit leuk voor de ervaring voor mij maar de vaste club op het HK is wel belangrijker :j

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:25

mogen mensen die net binnen komen vallen (ik dus :+) zich ook aanmelden voor de 2e meeting?
Het lijkt me namelijk ook erg leuk om als fotograaf mee te gaan, maar bij de eerste meeting acht ik mijn kans zeer klein.

Tevens had ik even gegoogled naar herperduinen en routenet zegt dat het van ' vakantiepark herperduin' naar huis 34,7 km (25 minuten met de auto, dus 30-35 minuten met auto+trailer) is.

Ik heb geen gave PRE, andalusier, o.i.d., maar wel een leuke dressuurruin (Uphill x Rhodiamant)
Afgelopen zondag hebben we onze eerste L2 wedstrijd gereden, dus ik denk dat we in augustus wel op M niveau rijden.

Mochten de fotografen het een leuk paard vinden dan wil ik me wel aanmelden voor de eerste meeting als model (moet nog even de datum controleren + dat er iemand met mij mee kan).

Dit is hem :D
In de zomer zal hij wat lichter van kleur zijn. Indien gewenst (en als we uit worden gekozen) kunnen we in wedstrijd tenue komen
(ik wacht jullie mening even af voordat ik mijn aanmelding mail)

Afbeelding Afbeelding

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:26

Wilde mensen trouwens nou nog dat ik als fotograaf meeging of als model? :=

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 23:30

JNSW schreef:
Wilde mensen trouwens nou nog dat ik als fotograaf meeging of als model? :=

Nou als je echt als Model mee wilt komen, mag je altijd komen! :)
De keuze ligt aan jou Sjana haha

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:25

WildDreams schreef:
Oké hier is het plan

Omdat alles een beetje door elkaar is gelopen hebben we besloten om het eerlijk te houden, toch twee meetings te organiseren.

De tweede meeting is voor degenen die door omstandigheden niet hier naartoe kunnen gaan (dus ook tekort aan carpoolen etc.)
Als je de andere meeting wil joinen (mits je niet op deze lijst staat en hiervoor genoemde redenen), dan word je gevraagd HIER de datumprikker in te vullen

Naar aanleiding van die aanmeldingen maak ik een topic deel twee aan waar de modellen zich apart kunnen opgeven :)

Wacht even (overigens heb ik de datumprikker net ingevuld).
Ik wil voor deze meeting best afwachten of ik toch niet kan carpoolen, of Marinda toch niet mee kan, of er niet een leuke treinkaart actie voorbij komt etc.

Omdat er nu een tweede meeting georganiseerd gaat worden, betekend dit dan dat ik automatisch niet meer mee mag of...?

Ik wil toch proberen jullie allen te meeten en geef het persoonlijk nog niet zó snel op namelijk. :o