Overzicht van de oefeningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Casca schreef:Ow mèn wat een eind rijden... Ik wil wel komen met mijn Gus, maar onder voorbehoud van de datum.
Gus is een 7 jarige Duitse staande langhaar, in bezit van een B diploma maar de laatste jaren voornamelijk ingezet voor de jacht. (Ik zal hem even een keer bijspijkeren van tevoren) en dan kan hij ook A oefeningen..
![]()
Lijkt me erg gaaf om actiefoto's van hem te hebben!
Eventueel kan zijn zoon ook meekomen, zijn gewend om samen te werken, staat goed onder appèl, maar geen diploma.
Oeps, zie nu dat modellen per PB moeten aanmelden, ik zal straks een PB sturen.
ingeb0rg schreef:Jammer, ik wilde mij wel opgeven met mijn rode draak, daar niet van. Maar de oefeningen die jij beschrijft zijn meermaals MAP-B Niveau. En sleep lopen is een A proef. En MAP-B is nog net even ingewikkelder als zomaar een KNJV-B diploma halen.
Dat is ons doel dit jaar, KNJV-B halen en met 2,5 jaar aan de maps te gaan beginnen. Anders gaat het allemaal veel te hard. En over het algemeen zijn retrievers later volwassen als staande honden, dat verklaard misschien ook een boel.
Wellicht wel leuk om mij op te geven met de labrador van mijn vader, die is 8 en gaat dit jaar op voor KNJV-A dus ik zal het eens vragen
DeLabrador schreef:Bunn en _Lisaa_ ik heb jullie toegevoegd aan de reserve lijst.
Ook nog een nieuw model toegevoegd. Gerda heeft geen Bokt account, maar wil wel erg graag mee doen met haar knappe Duitse Staande Langaar teef Benthe.
Datum hebben we zojuist ook kort gesloten. Het wordt zaterdag 2 mei en als reserve datum 9 mei. Wanneer het 2 mei slecht weer is, zullen we dus uitwijken naar zaterdag 9 mei