Samsie: als je met de veerboot naar breskens komt, kan ik je daar ophalen. Moeten we alleen wel rekening houden met de terugreis, zodat je niet de laatste boot mist.
Het is hier wel stilletjes... hoeveel modellen zijn er al aangemeld?
Tsja ik word gewoon niet warm van de meeste rijpaarden. Amanda spreekt mij qua uiterlijk wel aan, maar die staat dicht bij de zee en als ik haar aan mijn portfolio wil toevoegen kan ik beter een een-op-een afspraak met Maya zelf maken
Tis een wederdienst he, ik maak portfoliomateriaal (dus de modellen moeten mij aanstaan) en de modellen ontvangen gratis foto's waar ze anders geld voor neer leggen.
Hey iedereen! Ik kom uit Zeeland, maar ben pas in juni/juli weer met mijn paard daar te vinden. Als jullie het verzetten naar die maanden, dan meld ik mijn merrie graag aan Ik zag dat er weinig animo is, vandaar
Model: Boktnaam:xMercury Naam:Iris Naam paard: Dakary Ras: KWPN Bijzonderheden: Tis gewoon een lekker dier Foto's (Max. 2) :
Balou_k: heb je al een samenvatting kunnen maken van de fotografen en modellen, bokt en Facebook tesamen? Het is nu niet echt overzichtelijk. Ik denk dat dat ook de reden is dat er mensen afhaken, er lijkt niets te gebeuren en het lijkt alsof er vrijwel geen aanmeldingen zijn.
mkr_78
Geplaatst: 25-03-15 12:04
Al meer als een week geleden en nog geen reactie op mijn vraag. Het lijkt niet alleen alsof er geen voortgang in zit, het zit er ook echt niet in. Ik heb weinig vertrouwen in de organisatie van deze fotomeeting, dus ik haak bij deze ook af.