Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
coldsummers schreef:DShots schreef:Ja vorig jaar augustus op Rockanje, zijn we met de ochtend ploeg gewoon over het strand gaan wandelen. Maar kwamen wel knappe mannen naar ons toe, dat we toch wel een klein stukje naar rechts moesten
hahaha dat weet ik nog wel ja.
. Wat ben ik toch slecht.
Het beginstukje is wat zwaar, maar de rest is goed te doen! De kustlijn is ook niet belachelijk ver lopen. Ik hoop dat Rockanje kan, maar anders Is Ouddorp een goed alternatief.
Daar kom ik zelf ook regelmatig op en zelfs ik kan er goed lopen met m'n flexibele enkels
Maar ik hoor het wel SarahIlse schreef:coldsummers schreef:Als het ouddorp wordt moet ik helaas afhaken als reserve model.Maar ik hoor het wel
Ik hoop ook dat Rockanje/Oostvoorne doorgaat! Is wel heeel erg mooi daar.
Prachtige omgeving. Ik ben zelf ook een keer naar Laag-Soeren geweest, daar vond ik het zelf mooier dan hier; maar daar heb je ook kilometers bos en heide en het was gewoon een en al rust!
DShots schreef:Is laag soeren dan niks coldsummer?
coldsummers schreef:Laag Soeren ligt niet in de buurt haha. Dat ligt ergens in Gelderland, dus ik denk niet dat dat een optie is.
.
Maar het strand van Oostvoorne en eventueel Ouddorp is inderdaad prima.
Ik ben benieuwd welk strand het wordt! Er zouden twee mensen even gaan kijken toch?