Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maaikemuis schreef:Even voor iedereen die gaat, Hoorn is mijn thuisbasis en een prachtstad! Geen idee of ik mee zou kunnen (rooster even niet bij de hand), maar parkeren kan gratis!!!
Parkeren kan bij de brandweerkazerne aan de nieuwe wal (parking nieuwe wal), voorin is voor vergunninghouders, achterin gratis. Vanaf daar is het 2 minuten lopen naar de oosterpoort (die is werkelijk prachtig en onderdeel van de oude vestingswal) en 10 naar het echte centrum.
Mocht er last minute plek zijn, hou ik me aanbevolen!
Bagheera_206 schreef:maaikemuis schreef:Even voor iedereen die gaat, Hoorn is mijn thuisbasis en een prachtstad! Geen idee of ik mee zou kunnen (rooster even niet bij de hand), maar parkeren kan gratis!!!
Parkeren kan bij de brandweerkazerne aan de nieuwe wal (parking nieuwe wal), voorin is voor vergunninghouders, achterin gratis. Vanaf daar is het 2 minuten lopen naar de oosterpoort (die is werkelijk prachtig en onderdeel van de oude vestingswal) en 10 naar het echte centrum.
Dank je wel voor jouw tip. Ik zal het eens uitzoeken. Heb zelf zeg maar wat slechte ervaringen met parkeergarages die vol zitten of krappe plekken hebben. Ik vond het Jeudje wel fijn om te parkeren.
Er zijn geen bepaald aantal mensen die mee kunnen/mogen. Je meldt je gewoon aan door de laatste lijst te quoten. Mocht je toch niet kunnen haal jij jezelf weer van de lijst door hem te quoten. Zo kunnen we iig beetje rekening houden met wie er mee gaat en tzt even nummers uitwisselen etc.
maaikemuis schreef:Even voor iedereen die gaat, Hoorn is mijn thuisbasis en een prachtstad! Geen idee of ik mee zou kunnen (rooster even niet bij de hand), maar parkeren kan gratis!!!
maaikemuis schreef:De parkeerplaats heet inderdaad Nieuwe Wal. Donker vind ik wel meevallen, maar ik moet zeggen, ik loop ook in het donker door het naastgelegen park. Er gebeurt weinig spannends in Hoorn...
Bokkers die mee willen/gaan schreef:- Bagheera_206
- Cchanny
- magda_90 (ovb)
- M_aaike_
- balou_k
- Gaucho
- Reynir (Henni)
- Aniek1985 (ovb)
-
* Als je mee wilt, quote de lijst
Bokkers die mee willen/gaan schreef:- Bagheera_206
- Cchanny