Wat voorbeeldjes

Voor meer foto's kun je rondsnuffelen op mijn flickr account.
https://www.flickr.com/photos/125582174@N03/
In januari heb ik nog niks gepland dus dan zou ik ook kunnen. December lukt hier niet meer begrijp ik?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mammaloetje schreef:oke dan leuk al zoveel aanmeldingen. wat voor honden neem je mee zozenn? nu moeten we ook nog zien dat we fotograven krijgen. zozenn ik zet je er eerst bij dan heb je in ieder geval een plek kan je niet op de datum kan er altijd iemand anders.
modellen:
- mammaloetje - friese stabij en ruwhaar teckel
- nowemy - 2 border collies
- zozenn - 2 honden
- mayflower_ - labrador
- DanielleB - 1 of 2 honden; nog even kiezen; een husky x Samojeed van 9 maanden of een border collie van 1,5 jaar
-
-
-
-
-
fotograven:
-
-
-
-
de datum iemand suggesties? ik zat idd zelf ook te denken aan bakkeveen die kanten op.
DanielleB schreef:mammaloetje schreef:oke dan leuk al zoveel aanmeldingen. wat voor honden neem je mee zozenn? nu moeten we ook nog zien dat we fotograven krijgen. zozenn ik zet je er eerst bij dan heb je in ieder geval een plek kan je niet op de datum kan er altijd iemand anders.
modellen:
- zozenn - 2 honden
- mayflower_ - labrador
- DanielleB - 1 of 2 honden; nog even kiezen; een husky x Samojeed van 9 maanden of een border collie van 1,5 jaar
-
-
-
-
-
fotograven:
- hilly200
- sheena_4ever
- phiep
-
de datum iemand suggesties? ik zat idd zelf ook te denken aan bakkeveen die kanten op.
mammaloetje schreef:[/quote][/quote]oke dan leuk al zoveel aanmeldingen. wat voor honden neem je mee zozenn? nu moeten we ook nog zien dat we fotograven krijgen. zozenn ik zet je er eerst bij dan heb je in ieder geval een plek kan je niet op de datum kan er altijd iemand anders.
modellen:
- zozenn - 2 honden
- mayflower_ - labrador
-
-
-
-
-
fotograven:
- hilly200
- sheena_4ever
- phiep
- klavervier (ovb)