Gaaf dat dolhof, ik heb idd voor de volgende shoot wel 1 tot 3 kostuums die voor wat variatie kunnen zorgen miss 4 tegen die tijd als jack frost aF is naast de gewone kleding die ik heb haha.
Opgegeven en niet op vorige meeting: Cavalia - model dabbo19 - fotograaf of model Ilse - fotograaf Jpitty - Model
Twilight
Geplaatst: 09-11-14 20:17
_Juudith schreef:
OOOOOOOHHH JAAAAA dat is gaaf!
moet ik er alleen nog 1 vinden hahaha maar evt. vor deze meeting ben ik bereid het 1 en ander mee te nemen denk alleen niet dat anderen hier inpassen helaas.
Ik heb wel zo'n soort hoed, maar die is wel een stuk platter! bruin issie! Ik heb ook nog wat leuke witte schapen vaggies van de ikea, en lots of mutsjes en sjaals!
http://www.pinterest.com/pin/403142604118442588/ deze vind ik echt heeeeeeel gaaf! ik heb eventueel ook nog bruine en witte in vlechtbare dreads! Dat linkje vind ik wel super vet! volgens mij staat zoiets vet gaaf bij jou Geeske!
Zou ook graag als fotograaf mee willen, maar begrijp dat het bij het oude vertrouwde clubje blijft Dan graag als eventueel reserve.
minikatje
Geplaatst: 10-11-14 18:12
Zal al mn melkpoederpakjes weer gaan sparen en mn vuurspuwspullen uit het stof halen. Als we dan toch voor een Bad-ass shoot gaan dan kun je bad-ass krijgen.