Mei is serieus pas over een half jaar, ik vind dat echt vroeg om al een afspraak te plannen. Je hebt dan mei-vakantie, wellicht besluiten mensen nog op vakantie te gaan etc. Is het niet gewoon handiger om eerst te kijken of er modellen te vinden zijn en dan in het voorjaar zelf een datum te prikken?
Wanneer we een datum kiezen maakt mij niet uit, ik weet niet wat de andere fotografen vinden? Ik heb zelf geen vakantie in mei, dus daar had ik even geen rekening mee gehouden. Het aanmelden van modellen zal denk ik nog wel even duren.
Mocht je het niet vol krijgen met pups, dan wil ik ovb van data wel meedoen, ik woon 1,5 km van het Sandelingen af heb een olde englisch bulldog van dan 2
rosslover
Geplaatst: 26-12-14 22:41
Zou ik nog op de reserve lijst mogen voor de fotografen?
Ik wil binnenkort wel een datum kiezen inderdaad, aangezien mijn agenda ook langzaam maar zeker voller raakt. Zal binnenkort een paar datums voorleggen
Voor mij onder voorbehoud. Ik ben die week ervoor in het buitenland voor mijn werk en ik weet niet hoe uitgeput ik terugkom daarvan. (lees; ik ga met een groep pubers 5 dagen naar Engeland en dat is bijzonder slopend voor docenten )
Suuszels
Geplaatst: 03-02-15 21:48
Ik heb mijn rooster nog niet compleet van maart, maar ik hoef niet vaak te werken op zondag.. hoewel ik nog wel een andere sollicitatie heb lopen.. Maar goed, ik ga ervanuit dat ik wel kan en anders laat ik het tijdig weten