Cynn schreef:Ik werk t zo snel mogelijk bij, maar jammer genoeg werk ik nu haast alleen met mobiel. Mijn laptop moet gerepareerd worden..
Na donderdag kan ik de lijst fatsoenlijk neerzetten. Dan plaats ik er uiteraard ook bij wat voor kostuums mensen in gedachten hebben zodat het idd niet allemaal hetzelfde wordt. Foto's van je kostuum (of ieder geval, het idee van het kostuum als je t zelf nog niet hebt gemaakt/gekocht/whatever) erbij geven wordt zeer gewaardeerd, samen met een foto('s) van je paard. Dan wordt het straks veel makkelijker om een beeld te vormen, ook makkelijker om te stemmen voor de fotografen als ze zien wat ze voor de lens krijgen.
Het kostuum idee + hoe het schema werkt staat uitgelegd in de openingspost. Wat precies snap je niet? 
Data opties voor mei komt ook na donderdag in het topic. Maar ik neen aan dat zover in de toekomst nog weinig mensen iets gepland hebben staan?
Zelf dacht ik om tot de 2e week van december op te geven en dan te stemmen. Dan hebben jullie nog ruim 5 maanden om het kostuum helemaal in orde te krijgen. Dat een idee of zijn er andere ideeën? Hoor graag jullie inbreng!