En tot het glazen huis er staat? We kunnen altijd een keer terug? Haarlem is toch goed te doen qua afstand voor iedereen hier in het topic. Ik werk zelf namelijk in Haarlem.
miesie22
Geplaatst: 25-10-14 08:31
Leuk! Manou, ik ga helaas met de bus, is dat ook niet wat voor jou? Of stopt er niks in de buurt bij jou?
Zullen we dan om 17.30u afspreken op de Grote Markt bij het beeld van Lautje? Als je iets later bent is dat niet erg, maar stuur dan berichtje via FB Messenger of plaats hier iets in het topic.
Blauwe uur is idd ook 'S avonds. Beetje stom van mij. Maar als we om 17.30u afspreken zijn we toch vast nog aan het klooien en doen dat we iig alle tijd hebben om plekje te zoeken en boel klaar te zetten. Dan kunnen we iig fotograferen tijdens het blauwe uur vanavond.
De grote markt is op zaterdag avond enorm druk maar vooral later op de avond. Dan worden alle tieners losgelaten en mogen ze de kroeg in. Op de tijd dat wij daar willen zijn valt het nog wel mee.
Ik hoop dat ik kan gaan.
miesie22
Geplaatst: 25-10-14 12:46
Ik hoop dat je er bij kan zijn Tamara!
Ik ben rond 10 voor half 6 op het station, dus half 6 op de Grote Markt zou moeten lukken!
Ik kan niet mee, heb het Richard al gemeld. Ik heb net fysio/sport gehad en ben echt kapot en daarboven op krachtverlies in mijn benen. Dus ik durf het risico niet te nemen dat ik straks ergens op de grond lig en drie dagen niet kan lopen. Ik baal er wel van. Veel plezier in ieder geval en ik ben benieuwd naar jullie foto's!
Ik ben weer veilig thuis. Even Lr een schop verkopen en ondertussen restje eten van gisteren oppiepen en een bokbiertje open trekken. Die heb ik wel verdiend.
Het is nog verdraaid lastig... Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
miesie22
Geplaatst: 25-10-14 21:34
Ik ben net klaar met eten. Straks maar even mn foto's bekijken! Vond het best lastig al die dingen waar je op moet letten. Ben dus ook erg benieuwd naar het resultaat. Ik vond het erg gezellig en leerzaam Richard!!
Ik vond het ook wel verdraaid lastig. Dit was echt even buiten de comfortzone. Maar het was zeker de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar nu ik ook iets beter weet waar ik op moet/kan letten na deze 1e ervaring.